eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadRozbudowa wału rzeki Wisły w km 36+700 - 38+700 Maśnik Ruszcza, gm. Połaniec.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Kielce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zad: Rozbudowa wału rzeki Wisły w km 36+700 - 38+700 Maśnik Ruszcza, gm. Połaniec.
Numer ogłoszenia: 110222 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, fax 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zad: Rozbudowa wału rzeki Wisły w km 36+700 - 38+700 Maśnik Ruszcza, gm. Połaniec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zad: Rozbudowa wału rzeki Wisły w km 36+700 - 38+700 Maśnik Ruszcza, gm. Połaniec zgodnie z opracowaną przez Firmę AdEko ul. Witosa 35/4, 30-612 Kraków, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: a) Projekt zagospodarowania terenu, b) Projekt architektoniczno-budowlany; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentację rezerwy gruntowej, - projekt remontu istniejącej drogi dojazdowej, - przedmiar robót Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZM i UW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 800 - 1400 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym. 2. Udział w przekazywaniu Wykonawcy placu budowy. 3. Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane. 4. Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego. 5. Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót . 6. Przygotowywanie wspólnie z wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. 7. Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora. 8. Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót. 9. Zapewnienie co najmniej dwukrotnego pobytu na budowie w ciągu tygodnia w trakcie realizacji robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy którego kopię należy dołączyć do faktury za nadzór inwestorski. 10. Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy. 11. Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. 12. Udział w przeglądach gwarancyjnych. 13. Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów. 14. Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania. Czynności nadzoru inwestorskiego wykonywane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88934,43 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 88934.43
  • Oferta z najniższą ceną: 88934.43 / oferta z najwyższą ceną: 90163.93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.