eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólObsługa imprezy plenerowej Świeto Solan 2008 wraz z dostarczeniem niezbędnej infrastruktury technicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Nowa Sól: Obsługa imprezy plenerowej Świeto Solan 2008 wraz z dostarczeniem niezbędnej infrastruktury technicznej.
Numer ogłoszenia: 110229 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, fax 068 4590358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa imprezy plenerowej Świeto Solan 2008 wraz z dostarczeniem niezbędnej infrastruktury technicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa imprezy plenerowej Święto Solan 2008 w dniach 13 - 15 czerwca 2008 r. 2. Lokalizacja imprezy: plac plenerowy u zbiegu ulic Fabrycznej, Krzywej oraz Żwirki i Wigury w Nowej Soli. 3. W dniach 13 czerwca 2008r. - od godz. 14:00 do godz. 1:00 dnia następnego, 14 czerwca 2008r. - od godz. 16:00 do 2:00 dnia następnego, 15 czerwca 2008r. - od godz. 16:00 do godz. 24:00, wykonawca jest zobowiązany zapewnić infrastrukturę techniczną i pełną obsługę realizacyjną podczas imprezy, w tym m.in.: a) w dniu 13 czerwca 2008r. obsługa koncertu zespołu Happysad wraz z czteroma zespołami towarzyszącymi i całości imprezy zgodnie ze scenariuszem, b) w dniu 14 czerwca 2008r. obsługa koncertu zespołu Big Cyc i całości imprezy zgodnie ze scenariuszem, c) w dniu 15 czerwca 2008r. obsługa koncertu zespołu Perfect i całości imprezy zgodnie ze scenariuszem. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas trwania imprezy: a) dostawę, montaż i demontaż : - sceny, - konstrukcji wież pod nagłośnienie, - wież dla realizatorów dźwięku i światła, - konstrukcji reklamowych, - oświetlenia, - nagłośnienia, - urządzeń multimedialnych, - innych urządzeń, osprzętu i infrastruktury technicznej niezbędnych do przeprowadzenia imprezy, b) przygotowanie i realizację koncepcyjną efektów świetlnych, c) przygotowanie i realizację akustyczną , d) emisję na ekranie projekcyjnym materiałów dostarczonych przez zamawiającego, obsługa emisji musi rozpocząć się od zapadnięcia zmierzchu, ale nie później niż 20:30, e) przygotowanie i obsługę urządzeń multimedialnych, f) montaż, demontaż i serwisowanie hali namiotowej - garderoby dla artystów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy usługi, z których każda polegała na produkcji imprezy lub koncertu o wartości min. 20.000 zł. Przez produkcję należy rozumieć wykonanie sceny, oświetlenia, nagłośnienia i obsługę realizacyjną imprezy lub koncertu. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok.109..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.