Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Wałcz: Szkolenia: 1. Specjalista ds. obsługi klienta w handlu, fakturzysta. 2. Pracownik usług gastronomicznych. 3. Nowoczesna obsługa biura. 4. Kurs komputerowy dla początkujących z pakietem MS Office i fakturowanie. 5. Florystyka i pamiątkarstwo.
Numer ogłoszenia: 110238 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.walcz.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia: 1. Specjalista ds. obsługi klienta w handlu, fakturzysta. 2. Pracownik usług gastronomicznych. 3. Nowoczesna obsługa biura. 4. Kurs komputerowy dla początkujących z pakietem MS Office i fakturowanie. 5. Florystyka i pamiątkarstwo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkole: 1.Specjalista ds. obsługi klienta w handlu, fakturzysta (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i III kwartale 2010 roku. Szkolenie winno trwać 240 godzin. 2. Pracownik usług gastronomicznych (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i III kwartale 2010 roku. Program szkolenia winien obejmować 240 godzin zajęć. 3. Nowoczesna obsługa biura (kod CPV: 80000000-4) dla grupy 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II kwartale 2010 roku.Program szkolenia winien obejmować 180 godzin zajęć. 4. Kurs komputerowy dla początkujących z pakietem MS Office i fakturowanie (kod CPV: 80533200-1) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i IV kwartale 2010 roku. Program szkolenia powinien obejmować 130 godzin zajęć. 5. Florystyka i pamiątkarstwo (kod CPV: 80530000-8) dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, w tym 6 uczestników projektu SZKOLENIE-PRAKTYKA-ZATRUDNIENIE oraz 9 uczestników projektu RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II kwartale 2010 roku. Program szkolenia winien obejmować 260 godzin zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 10 osób. Za pracę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług: Zadanie 1. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce handlowej (sprzedawca, kasjer-sprzedawca, handlowiec, magazynier, fakturzysta); Zadanie 2. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce gastronomicznej (kucharz-garmażer, organizator usług gastronomicznych, barman-kelner); Zadanie 3. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu lub biura z modułem obsługi komputera; Zadanie 4. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń komputerowych; Zadanie 5. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu florystyki lub bukieciarstwa oraz z zakresu pamiątkarstwa; W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz usług wg schematu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania wskazane przez zamawiającego w rozdziale I siwz i sporządzić wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, iż zrealizowane usługi zostały wykonane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
program szkolenia, harmonogram szkolenia, kosztorys.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz pokój 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Projekt pn. SZKOLENIE-PRAKTYKA-ZATRUDNIENIE Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. obsługi klienta w handlu, fakturowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Specjalista ds. obsługi klienta w handlu, fakturzysta (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i III kwartale 2010 roku. Szkolenie winno trwać 240 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
- 3. Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik usług gastronomicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Pracownik usług gastronomicznych (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i III kwartale 2010 roku. Program szkolenia winien obejmować 240 godzin zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
- 3. Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nowoczesna obsługa biura..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Nowoczesna obsługa biura (kod CPV: 80000000-4) dla grupy 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II kwartale 2010 roku. Program szkolenia winien obejmować 180 godzin zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy dla początkujących z pakietem MS Office i fakturowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy dla początkujących z pakietem MS Office i fakturowanie (kod CPV: 80533200-1) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, uczestniczących w projekcie RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II i IV kwartale 2010 roku. Program szkolenia powinien obejmować 130 godzin zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Florystyka i pamiątkarstwo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Florystyka i pamiątkarstwo (kod CPV: 80530000-8) dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, w tym 6 uczestników projektu SZKOLENIE-PRAKTYKA-ZATRUDNIENIE oraz 9 uczestników projektu RÓWNE SZANSE. NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II kwartale 2010 roku. Program szkolenia winien obejmować 260 godzin zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
- 3. Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP ( Producent SIMPLE S.A.) i Planowanie Pracy ( Producent NEXAR) oraz dostęp do nowych wersji
- Rekultywacja wysypiska śmieci w Wałczu - etap IV.
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z podwoziem jezdnym w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.