Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Stary Szelków: Modernizacja stołówki w Publicznym Gimnazjum w Szelkowie i Szkoły filialnej w Nowym Strachocinie z klasą 0
Numer ogłoszenia: 110244 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, fax 029 7176004 w. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szelkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stołówki w Publicznym Gimnazjum w Szelkowie i Szkoły filialnej w Nowym Strachocinie z klasą 0.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - remontowe - polegające na remoncie dachu oraz głowic kominów ponad dachem, ociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Filialnej w Nowym Strachocinie. Szczegóły dotyczące zakresu i ilości poszczególnych elementów zawarte są w Książce przedmiarów załączonej do SIWZ - rozdział III. Zamówieniem objęta jest także dostawa i montaż wyposażenia do stołówki w Publicznym Gimnazjum w Szelkowie zgodnie z wykazem zawartym w rozdziale III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1i2 , spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ((tekst jednolity Dz. U.2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm) ) oraz następujące warunki dodatkowe: Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert, lub w okresie działalności, jeśli jest prowadzona krócej, zrealizował - z należytą starannością- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności i porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w art. 24.1 ppkt od 1 do 9 , art. 24.2 oraz art. 22.1 ustawy. - z wykorzystaniem załącznika nr 1 do formularza oferty. 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dla osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( doświadczenie zawodowe) . W informacji należy zamieścić wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat , lub z okresu działalności , jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat. Wykaz powinien zawierać zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , nazwy i adresy inwestorów, krótką charakterystykę robót oraz ich wartość . Maksymalnie należy wykazać 5 zadań . Na potwierdzenie wykonania tych zadań z należytą starannością wymagana kopia protokołów odbiorów końcowych z oceną jakości wykonanych robót lub referencje od Zamawiających.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szelkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ug_szelkow@wp.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Szelków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Przebudowa części pomieszczeń na poziomie - 1 w budynku "C" wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby działu żywienia
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja sieci ciepłowniczej oraz sieci ciepłej wody użytkowej i sieci zimnej wody zasilającej Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu XII
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Cekcyn
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana klimatyzacji w budynku biurowym L [lokalizacja: ul. Powsińska 69/71, Warszawa]
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.