To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Suwałki: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych i pomocy dydaktycznych na
potrzeby realizacji projektu pn.Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr
2 w Suwałkach oraz materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6
im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 110246 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89818 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. K. Brzostowskiego, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5658560, faks 0-87 5658561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn.Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach oraz materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczo-biurowych i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Zamówienie podzielone jest na 4 części i obejmuje: Część 1 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Część 2 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do SIWZ. Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych- podręczniki i czasopisma na potrzeby realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b do SIWZ. Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji programu modułowego w zawodzie technik informatyk w ramach realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2c do SIWZ. Dostarczone materiały mają być nowe i nie mogą nosić żadnych śladów używania. Dostarczone materiały winne być wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do użytkowania, muszą spełniać parametry określone w SIWZ.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinno posiadać cechy-parametry funkcjonalne niegorsze od podanych w załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych niegorszych od założonych w ww. załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup sprzętu, którego wartość początkowa jednostkowa jest równa lub wyższa od 350 zł.podlega regule cross-financingu i rozumiany jest jako zakup środków trwałych. W związku z powyższym Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w sytuacji, gdy wartość jednostkowa zaoferowanego materiału, pomocy dydaktycznej będzie równa lub wyższa od 350 zł. brutto. Dotyczy części 1, 3,4 zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - dotyczy części 1 i 4.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
jakie przetargi wygrała firma
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
- Szulc-Trading, Małgorzata Szulc, ul. Konopnickiej 8, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7557,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9295,50
Oferta z najniższą ceną: 9295,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13156,17
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im.Karola Brzostowskiego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
jakie przetargi wygrała firma
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
- Szulc-Trading Małgorzata Szulc, ul. Konopnickiej 8, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3217,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3957,60
Oferta z najniższą ceną: 3957,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5642,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji programu modułowego w zawodzie technik informatyk w tamach realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy-program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eltechbiur-Wiesław Grabiński, Hamerszmita 9, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2151,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2646,00
Oferta z najniższą ceną: 2646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3515,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.