Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz licencji oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer ogłoszenia: 110273 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz licencji oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz licencji oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia umieszczonym w załączniku nr 1a do SIWZ - szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.20.00-4, 30.23.60.00-2, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy, 4. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział), 5. Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty (jeżeli zachodzi potrzeba), 6. Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony w oparciu o parametry i wymogi zawarte (dla danego zadania) w załączniku nr 1a do SIWZ (wymogu tego nie spełnia podpisany i dołączony do oferty załącznik nr 1a do SIWZ - szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski
Dział Zamówień Publicznych pok. 20
al. Rejtana 16c
35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych pok. 20 al. Rejtana 16c 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa projektorów multimedialnych, ekranów projekcyjnych, komputerów przenośnych dla Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów multimedialnych, ekranów projekcyjnych, komputerów przenośnych dla Instytutu Położnictwa i Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Administracji UR (Działu Nauki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Administracji UR (Działu Nauki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa projektora multimedialnego, stacjonarnych zestawów komputerowych i drukarki laserowych dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektora multimedialnego, stacjonarnych zestawów komputerowych i drukarki laserowych dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa komputerów przenośnych dla Katedry Agroekologii i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych dla Katedry Agroekologii i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa drukarki laserowej dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki laserowej dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Administracji UR (Audytor Wewnętrzny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Administracji UR (Audytor Wewnętrzny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych, tabletu graficznego, skanera i licencji oprogramowania dla Wydziału Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych, tabletu graficznego, skanera i licencji oprogramowania dla Wydziału Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Dostawa licencji oprogramowania dla Katedry Polityki Gospodarczej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji oprogramowania dla Katedry Polityki Gospodarczej Uniwersytetu Rzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Dostawa sprzętu IT
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.