eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary LubotyńBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Sulęcin Szlachecki i Sulęcin Włościański - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110282 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Stary Lubotyń: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Sulęcin Szlachecki i Sulęcin Włościański - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531840-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Lubotyń, krajowy numer identyfikacyjny 55066790700000, ul. Stary Lubotyń 42, 07303 Stary Lubotyń, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 296 446 422, faks 296 446 425, e-mail przetargi@lubotyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubotyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Sulęcin Szlachecki i Sulęcin Włościański - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Sulęcin Szlachecki i Sulęcin Włościański - etap I obejmująca wykonanie: 1) kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC 200 mm o długości 1 315 mb; 2) kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC 160 mm o długości 71 mb; 3) kanalizacji tłocznej z rur PE 90 mm o długości 3 163 mb; 4) kanalizacji tłocznej z rur PE 75 mm o długości 464 mb; 5) kanalizacji tłocznej z rur PE 63 mm o długości 613 mb; 6) kanalizacji tłocznej z rur PE 50 mm o długości 120 mb; 7) przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych z rur PVC 160 mm o długości 421 mb; 8) pompowni ścieków sieciowej w ilości 3 kpl; 9) pompowni ścieków przydomowej w ilości 1 kpl. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ: 1) dokumentacji projektowej 2) przedmiarach robót; 3) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4) wzorze umowy. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.181). Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby, wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) operatora koparki; 5. Zasady dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) zatrudnianie osób w ilościach wskazanych w ust. 4 przy realizacji przedmiotu umowy musi trwać od podpisania umowy o zamówienie publiczne do dnia 31 sierpnia 2017r. 2) w przypadku zakończenia zatrudniania osób wskazanych w ust. 4 przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Kodeksu Pracy były spełnione przez cały okres trwania umowy. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, co najmniej jednego z poniższych dokumentów: ? kopie umów o pracę, przekazane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, ? zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, ? zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4 w okresie, o którym mowa w ust. 5, pkt 1, bądź w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4, w takich przypadkach Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, określoną na zasadach wskazanych we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9
Dodatkowe kody CPV: 45232423-3, 45232440-8, 45232423-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT644744.72
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MULTI-KOM Andrzej Nakielski, andrzej.nakielski@gmail.com, ul. Kolejowa 103, 07-410, Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 782479.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 782479.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 782479.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.