Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Poznań: Dostawę papieru do urządzeń drukujących, drobnych akcesoriów komputerowych oraz materiałów do urządzeń drukarskich
Numer ogłoszenia: 110289 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę papieru do urządzeń drukujących, drobnych akcesoriów komputerowych oraz materiałów do urządzeń drukarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących oraz drobnych akcesoriów komputerowych w postaci przenośnych nośników danych, środków i materiałów czyszczących do sprzętu komputerowego , części do drukarki Samsung, kabli telekomunikacyjnych, akumulatorów, baterii, ładowarek oraz papier do plotera i materiały eksploatacyjne do drukarni. 2. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ tj. formularzu cenowym. Proponowane artykuły muszą spełniać wymogi Polskich Norm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.40-4, 30.19.93.30-2, 30.19.94.10-7, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.72.50-6, 30.12.51.00-2, 22.61.00.00-9, 22.99.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis spełnienia - oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis spełnienia - oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis spełnienia - oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis spełnienia - oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 5 formularza cenowego Wykonawca dołączy zaświadczenie od producenta/głównego dystrybutora o tym iż producent posiada certyfikaty ISO 14001 oraz ISO 9001 lub te certyfikaty ( kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) albo wydruk certyfikatu ze strony internetowej producenta potwierdzony podpisany przez Wykonawcę . Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez papier składanka komputerowa 5 letniej gwarancji producenta na zdolność kopiowania papieru - (zał. nr 1 - formularz oferty) Oświadczenie Wykonawcy (w przypadku złożenia oferty dot. zadania 2) że udziela zapewnia gwarancję: 18 miesięcy dla materiałów do czyszczenia i konserwacji sprzętu komputerowego 12 miesięcy dla akumulatorów; 6 miesięcy dla baterii; 12 miesięcy dla części zamiennych do drukarki Samsung ML- 2250; 12 miesięcy dla ładowarek do akumulatorków oraz testerów okablowania; 6 miesięcy dla lampy do projektora multimedialnego ACER; 12 miesięcy dla kabli telekomunikacyjnych, teleinformatycznych, telefonicznych, wtyków, pinów telefonicznych, teleinformatycznych, patchcordów; 24 miesiące gwarancji dla płyt CD, DVD, dyskietek.( załącznik nr 1 - formularz oferty)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularz cenowy , stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówienia przysługiwać będzie prawo zmniejszenia asortymentu i ilości do 25 % przedmiotu umowy, lub zwiększenia ilości asortymentu do 30 % przedmiotu umowy w okresie do 31.12.2011r. Zwiększenie ilości asortymentu nastąpi w przypadku uzyskania nowych środków finansowych przez Zamawiającego. Dotyczy zadania nr 1 i 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon-pt w godz. od 7.15-11.00 i od 13.30 -15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń drukujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do urządzeń drukujących Producent papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 5 formularza cenowego musi posiadać certyfikaty ISO 14001 ISO9001 Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe nie mogą być przeterminowane Papier A4 o gramaturze 80 g/m2 cie:161 przeznaczony jest do drukarek atramentowych i laserowych. W związku z powyższym musi zapewniać najwyższą jakość wydruku, Ponadto producent musi spełniać normy ISO14001 (system zarządzania środowiskowego) ISO9001 (system zarządzania jakością) Papier - składanka komputerowa musi posiadać 5 letnią gwarancję na zdolność kopiowania papieru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.94.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnych artykułów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe nie mogą być przeterminowane. Wykonawca zapewnia gwarancję: 18 miesięcy dla materiałów do czyszczenia i konserwacji sprzętu komputerowego 12 miesięcy dla akumulatorów; 6 miesięcy dla baterii; 12 miesięcy dla części zamiennych do drukarki Samsung ML- 2250; 12 miesięcy dla ładowarek do akumulatorków oraz testerów okablowania; 6 miesięcy dla lampy do projektora multimedialnego ACER; 12 miesięcy dla kabli telekomunikacyjnych, teleinformatycznych, telefonicznych, wtyków, pinów telefonicznych, teleinformatycznych, patchcordów; 24 miesiące gwarancji dla płyt CD, DVD, dyskietek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.72.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów do urządzeń drukarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do plotera i materiały eksploatacyjne do drukarni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 22.61.00.00-9, 22.99.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.