Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Polkowice: Zakup i dostawa 10 notebooków
Numer ogłoszenia: 110290 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach , ul. Rynek 6/29, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8479780, faks 076 8479781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 10 notebooków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą 10 notebooków a) parametry i warunki techniczne notebooków: Akumulator (czas pracy): 6,5 h lub więcej Bezprzewodowa karta sieciowa: 802.11a/b/g Bluetooth: Tak Częstotliwość procesora: 1,66 GHz lub więcej Czytnik kart pamięci: tak Dodatkowe informacje: Wyposażenie: Zasilacz, bateria, futerał, Recovery DVD Dysk twardy: 160 GB lub więcej Głębokość: 191 mm (+/- 20 mm) Głośniki: 2 Gniazdo USB (ilość): 3 lub więcej Interfejsy: 3x USB Karta dźwiękowa: High Definition Audio lub równoważna Karta graficzna: Intel Graphics Media Accelerator 950 lub równoważna Rozdzielczość: 1024 x 600 lub więcej Wielkość pamięci: 1 GB lub więcej Mikrofon: Tak Pamięć karty graficznej: 64 MB lub większa Pamięć RAM: 1024 MB lub większa Procesor: Intel Atom N270 lub równoważny Przekątna ekranu: 10 cali (+/- 0,2 cala) Szerokość: 266 mm (+/- 20 mm) Typ pamięci RAM: DDR2 Urządzenia wskazujące: Touchpad Waga: maksymalnie 1,50 kg Wbudowana kamera: tak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.24.10.00 - 30.24.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł. Wykaz należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) wypełniony druk formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
ul. Rynek 6
59 - 100 Polkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Rynek 6, 59-100 Polkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WGGiOŚ
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów oraz laptopów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.