Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Katowice: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 110298 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na Pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy gazowe-jałowe, gaza jałowa o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 35.500 op., 410 szt. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy jałowe-gazowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.200 op. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy jałowe-włóknina o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 22.600 op. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy gazowe-niejałowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.200 op. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: gaza niejałowa o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.000 mb. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy niejałowe-włóknina o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 250 op. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: tupfery jałowe z gazy, wata opatrunkowa, opaski jałowe elastyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.865 op. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompres jałowy wysokochłonny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 700 szt. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunek jałowy z wkładem chłonnym o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.200 szt. Pakiet nr 10 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunek jałowy o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 620 szt. Pakiet nr 11 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe oczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.500 szt. Pakiet nr 12 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe kompresy oczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.500 szt. Pakiet nr 13 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe foliowo - włókninowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 615 op. Pakiet nr 14 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hypoalergiczne - jałowe, włókninowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 11.000 szt. Pakiet nr 15 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe, samoprzylepne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.100 szt. Pakiet nr 16 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski dziane wiskozowe, opaski elastyczne tkane, wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa, opaski gipsowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 7.640 szt., 100 op. Pakiet nr 17 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski elastyczne dziane o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.000 szt. Pakiet nr 18 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski elastyczne o właściwościach szczepialności lub właściwościach kohezyjnych o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 380 szt. Pakiet nr 19 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: plastry włókninowe antyalergiczne, plastry przeźroczyste, mikroporowate, hypoalergiczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.110 szt., 400 mb, 34 op. Pakiet nr 20 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hydroaktywne piankowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 340 szt. Pakiet nr 21 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki z włókien alginianu wapnia o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 150 szt. Pakiet nr 22 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hydrokoloidowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 520 szt. Pakiet nr 23 -Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe, cienkie, samoprzylepne półprzeźroczyste opatrunki hydrokoloidowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 150 szt. Pakiet nr 24 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe wysokochłonne opatrunki wielowarstwowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 120 szt. Pakiet nr 25 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hyrowłókniste o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 120 szt. Pakiet nr 26 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hydrowłóknisty o właściwościach bakteriobójczych o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt. Pakiet nr 27 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hydrowłókniste o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny i bakteriobójczy o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 80 szt. Pakiet nr 28 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: hydrowłókniste żelujące jałowe nieprzylepne opatrunki piankowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt. Pakiet nr 29 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wchłanialne materiały hemostatyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 8 szt. Pakiet nr 30 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: materiały hemostatyczne z utlenionej, nieregenerowanej celulozy w 100% pochodzenia roślinnego, wykonany naturalnej bawełny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 45 szt. Pakiet nr 31 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wosk kostny - materiał będący mieszaniną wosku pszczelego i wazeliny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 24 szt. Pakiet nr 32 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wchłanialne gąbki hemostatyczne, sterylne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 470 szt. Pakiet nr 33 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: lignina bielona o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt. Pakiet nr 34 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: lignina perforowana o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.700 op. Pakiet nr 35 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: płatki kosmetyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 240 op. Pakiet nr 36 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: pieluchomajtki dla dorosłych i noworodków o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.550 szt. Pakiet nr 37 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: worki oraz pasty stomijne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 394 szt. Pakiet nr 38 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: worki antykurzowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 5.243 szt. Pakiet nr 39 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: zestawy zabiegowe ochronne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 75 kpl. Pakiet nr 40 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: preparaty w spreju klasyfikowane jako wyroby medyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 106 szt. Pakiet nr 41 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: skoncentrowany trójpolimerowy krem z silikonem, sterylny bezalkoholowy trójpolimerowy preparat z silikonem o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 30 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 41.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 18: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 19: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 20: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 21: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 22: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 23: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 24: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 25: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 26: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 27: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 28: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 29: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 30: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 31: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 32: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 33: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 34: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto Pakiet nr 35: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 36: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 37: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 38: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 39: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 40: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 41: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien okazać się oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ polisą ubezpieczenia (lub innym dokumentem o tej samej treści) odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia. Do dokumentu ubezpieczeniowego Wykonawca winien załączyć potwierdzenie wniesienia opłaty składki lub raty składki, a jeśli płatność kolejnej raty składki zostanie odroczona po terminie zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający jej wniesienie w tym terminie. Jeśli umowa ubezpieczenia zostanie zawarta na okres krótszy, niż zawarta umowa na świadczenie usługi objętej przedmiotowym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest odnowić umowę ubezpieczenia do czasu zakończenia wiążącej go umowy z Zamawiającym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 18: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 19: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 20: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 21: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 22: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 23: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 24: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 25: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 26: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 27: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 28: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 29: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 30: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 31: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 32: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 33: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 34: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto Pakiet nr 35: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 36: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 37: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 38: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 39: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 40: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 41: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Wymagany dokument - 1. Dokumenty dla wyrobów klasy II a z regułą 7 Dokumenty dla wyrobów klasy II a z regułą 7, jako chirurgicznych materiałów inwazyjnych, gdzie wymagane jest wyjałowienie parą wodną w nadciśnieniu potwierdzających stosowanie tego procesu technologicznego lub dokumentu potwierdzającego walidację tego procesu. Dla tych wyrobów producent datę przydatności do użycia umieszcza bezwzględnie na opakowaniach jednostkowych. 2. Katalog lub folder w zakresie oferowanych wyrobów. Na wezwanie Zamawiającego - 1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - Formularz oferty, Załącznik nr 2 - Formularze cenowe, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o terminie płatności, Załącznik nr 4 - Oświadczenie o terminie dostawy, Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieupadłości Firmy, Załącznik nr 6 - Oświadczenie o podwykonawcach, Załącznik nr 7 - Oświadczenie o przedłużeniu polisy, Załącznik nr 8 - Wykaz wykonanych dostaw, Załącznik nr 9 - Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22, Załącznik nr 10 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24, Załącznik nr 11 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, Załącznik nr 12 - Projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy gazowe-jałowe, gaza jałowa o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 35.500 op., 410 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy jałowe-gazowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy jałowe-włóknina o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 22.600 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy gazowe-niejałowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: gaza niejałowa o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.000 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompresy niejałowe-włóknina o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 250 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: tupfery jałowe z gazy, wata opatrunkowa, opaski jałowe elastyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.865 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: kompres jałowy wysokochłonny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunek jałowy z wkładem chłonnym o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunek jałowy o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 620 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe oczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe kompresy oczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe foliowo - włókninowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 615 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hypoalergiczne - jałowe, włókninowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 11.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki jałowe, samoprzylepne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski dziane wiskozowe, opaski elastyczne tkane, wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa, opaski gipsowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 7.640 szt., 100 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski elastyczne dziane o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opaski elastyczne o właściwościach szczepialności lub właściwościach kohezyjnych o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 380 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: plastry włókninowe antyalergiczne, plastry przeźroczyste, mikroporowate, hypoalergiczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.110 szt., 400 mb, 34 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hydroaktywne piankowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 340 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki z włókien alginianu wapnia o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: opatrunki hydrokoloidowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 520 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe, cienkie, samoprzylepne półprzeźroczyste opatrunki hydrokoloidowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe wysokochłonne opatrunki wielowarstwowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hyrowłókniste o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hydrowłóknisty o właściwościach bakteriobójczych o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: jałowe opatrunki hydrowłókniste o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny i bakteriobójczy o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 80 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: hydrowłókniste żelujące jałowe nieprzylepne opatrunki piankowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wchłanialne materiały hemostatyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: materiały hemostatyczne z utlenionej, nieregenerowanej celulozy w 100% pochodzenia roślinnego, wykonany naturalnej bawełny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 45 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wosk kostny - materiał będący mieszaniną wosku pszczelego i wazeliny o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: wchłanialne gąbki hemostatyczne, sterylne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 470 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: lignina bielona o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: lignina perforowana o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.700 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: płatki kosmetyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 240 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.14.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: pieluchomajtki dla dorosłych i noworodków o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.550 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: worki oraz pasty stomijne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 394 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: worki antykurzowe o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 5.243 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: zestawy zabiegowe ochronne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 75 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: preparaty w spreju klasyfikowane jako wyroby medyczne o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 106 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych w tym: skoncentrowany trójpolimerowy krem z silikonem, sterylny bezalkoholowy trójpolimerowy preparat z silikonem o parametrach oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.