To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110313 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Jerzmanowice: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice - Przeginia do placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z podziałem na 3 zadania - w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533142-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia, krajowy numer identyfikacyjny
35155580300000, ul.
Rajska
22,
32-048
Jerzmanowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 895 247, faks
123 895 521, e-mail
sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice - Przeginia do placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu z podziałem na 3 zadania - w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.1.9.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 obejmuje: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Poczty Polskiej w Skawinie, 32-082 Skawina, ul. Żwirki i Wigury 9 - 4 uczniów, w tym : 2 (dwóch) z Jerzmanowic, 1 (jeden) z Przegini, 1 (jeden) z Racławic. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej na trasie dom - placówka - dom. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. Zadanie nr 2 obejmuje: 2) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, 32-340 Wolbrom, ul. Skalska 22 - 5 uczniów, w tym: 2 (dwoje) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa , 1 (jeden) z Gotkowic, 1 (jeden) z Jerzmanowic. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej na trasie dom - placówka - dom. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. Zadanie nr 3 obejmuje: 3) Zespół Szkół Nr 4 im. Jana Brzechwy, 30-076 Kraków, ul. Zakątek 2 - 3 uczniów, w tym: 1 (jeden) z Jerzmanowic, 1 (jeden) z Sąspowa, 1 (jeden) z Przegini. Niepubliczne Przedszkole Specjalne Związku Polskich Kawalerów Maltańskich, Kraków, Aleja Kasztanowa 4a - 1 (jeden)uczeń na wózku (Jerzmanowice) Niepubliczne Przedszkole" Przystanek Przedszkole"- Kraków, ul. Prądnicka 10 - 3 (trzech) uczniów, w tym 2( dwóch) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa. Niepubliczne Przedszkole Specjalne "Tęczowa Dolina" Kraków, ul. Wrocławska 75 - 1 (jeden) uczeń z Łaz Zespół Szkół w Rudawie,Rudawa, ul. Stanisława Polaczka 25 - 1 (jeden) uczeń Szklary Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do Placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej na trasie dom - placówka - dom. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia - dotyczy wszystkich 3 części zamówienia: 3.4.1) W trakcie przewozu na trasie Dom - Placówka - Dom wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna - opiekunem dzieci musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu, (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w środku transportu musi znajdować się kierowca i opiekun). 3.4.2) dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru; 3.4.3) po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w Placówce (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym; 3.4.4) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagają dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Podczas przewozu pracownicy zapewniają dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd; 3.4.5) dzieci powinny być dowiezione do Placówek na godzinę 8:00; 3.4.6) dzieci z Placówek powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, 3.4.7) pojazdy samochodowe powinny być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. 3.4.8) środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi posiadać odpowiednią liczbę miejsc siedzących wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz windę. Przewóz dzieci w ramach zamówienia na trasie dom - szkoła - dom powinien odbywać się jednym środkiem transportu. 3.4.9) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 3.4.10) Zamawiający zaleca wykonawcom zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu. Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci przy czym Zamawiający musi ją zaakceptować. 3.4.11) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z Zamawiającym. 3.4.12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych. 3.4.13) W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia. 3.4.14) O nieobecności dzieci Zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie nie później niż do godziny 15 dnia poprzedzającego kurs. W przypadku nieobecności wszystkich dzieci kurs będzie odwołany. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414). 3.4.15) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 3.4.16) Wykonawca zobowiązany jest podać własną kalkulację kosztów przedmiotu zamówienia przy założeniach: 22 dni nauki miesięcznie. Należy przyjąć organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. NR 46, poz. 432 z późn. zm.): - początek roku szkolnego: 01.09.2017 r., - zimowa przerwa świąteczna, - ferie zimowe trwające 2 tygodnie, - wiosenna przerwa świąteczna rozpoczyna się w czwartek poprzedzający Święta Wielkanocne i kończy się w najbliższy wtorek po Świętach, - koniec roku szkolnego ostatni piątek czerwca 2018 r. 3.5) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.5.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: kierowcy, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). 3.5.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.5.8). 3.5.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.5.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.5.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.5.1. 3.5.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.5.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.5.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.5.1. 3.5.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.3 lub 3.5.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust. 1 lit. f wzoru umowy. 3.5.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.5.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.5.3. 3.5.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.5.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.5.3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Poczty Polskiej w Skawinie, 32-082 Skawina, ul. Żwirki i Wigury 9 - 4 uczniów, w tym : 2 (dwóch) z Jerzmanowic, 1 (jeden) z Przegini, 1 (jeden) z Racławic. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 54999,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 2) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, 32-340 Wolbrom, ul. Skalska 22 - 5 uczniów, w tym: 2 (dwoje) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa, 1 (jeden) z Gotkowic, 1 (jeden) z Jerzmanowic. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37962.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3) Zespół Szkół Nr 4 im. Jana Brzechwy, 30-076 Kraków, ul. Zakątek 2 - 3 uczniów, w tym: 1 (jeden) z Jerzmanowic, 1 (jeden) z Sąspowa , 1 (jeden) z Przegini. Niepubliczne Przedszkole Specjalne Związku Polskich Kawalerów Maltańskich, Kraków, Aleja Kasztanowa 4a - 1 (jeden)uczeń na wózku (Jerzmanowice) Niepubliczne Przedszkole" Przystanek Przedszkole"- Kraków, ul. Prądnicka 10 - 3 (trzech) uczniów, w tym 2( dwóch) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa. Niepubliczne Przedszkole Specjalne "Tęczowa Dol |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83333.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 89000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.