Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Katowice: Dostawa sprzętu do pielęgnacji i utrzymania boisk i ciągów pieszo-jezdnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Śląskiego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 110355 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038861, fax 032 6038614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pielęgnacji i utrzymania boisk i ciągów pieszo-jezdnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Śląskiego w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do użytkownika (Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu Stadion Śląski, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 10, tel. 032 2413-241) fabrycznie nowych urządzeń wg części zamówienia. 2. Dostarczone urządzenie musi posiadać świadectwa i atesty jakościowe zgodne z normami i aktualnymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnikowi i użytkownikowi wymagane certyfikaty. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy: Przedmiot główny CPV 29221000-4. Przedmiot dodatkowy CPV 29800000-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.10.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Pełnomocnik dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu wykonawców, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 5. Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Parafowany wzór umowy właściwy dla każdej części zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7. Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zi.gpw.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fabrycznie nowego ciągnika np. typu Deutz-Fahr Agrokid 230 wraz z osprzętem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy części I zamówienia obejmuje: 1. dostawę ciągnika z kabiną w kolorze zielonym, moc silnika 50KM, masa z kabiną: 1420kg, kabina z wentylacją i ogrzewaniem, ogumienie standardowe + komplet kół z ogumieniem typu garden, np. typu Deutz-Fahr Agrokid 230, 2. dostawę osprzętu do w/w ciągnika tj.: - zamiatarki ze szczotka boczną i zraszaczem wodnym, szerokość robocza: 1,6m, - urządzenia do solenia - rozsiewacza z przystawką do wąskiego wysiewu, ładowność do 400kg, wał przegubowo-teleskopowy, - pługu wirnikowego np. typu Optima 150 szerokość robocza: 157cm, wysokość robocza: 59cm, minimalny odrzut śniegu: 10m, wał przegubowo-teleskopowy, - ładowacza czołowego samopoziomującego z oprzyrządowaniem (skład oprzyrządowania: łyżka, łyżka zamykana, widły do palet), pojemność łyżki: 0,5m3, udźwig: 500kg, - dmuchawy do liści o wydajności 285m3/h, hydrauliczne ustawienie kierunku wyrzutu dmuchawy, rama z zabezpieczeniem przed przechylaniem się, pompa odśrodkowa, napęd paskowy, średnica wirnika: 400mm, - zbieracza do trawy i liści, szerokość robocza: 107cm, napęd zespołu roboczego od kół jezdnych, przełożenia zbieracza: 5,1:1, pojemność kosza: 370l, waga: 35kg, 3. dostawę pługu do odśnieżania np. typu PU 10 z elementami montażowymi do ciągnika typu Zetor 7340, szerokość: 2,20m, hydrauliczne sterowanie góra-dół oraz prawo-lewo, funkcja docisku i pływania, segmentowe lemiesze gumowe, oświetlenie, 4. uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu dostawy, 5. przekazanie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji urządzenia w języku polskim, 6. przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.10.00-4, 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fabrycznie nowa kołkownica-aerator np. typu REDEXIM WERTI-DRAIN MODEL 7117 do nawierzchni trawiastej wraz z osprzętem z możliwością pracy z ciągnikiem np. typu Deutz-Fahr Agrokid 230..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy części II zamówienia obejmuje: 1. dostawę kołkownicy-aeratora, szerokość robocza: minimum 1,6m, maksimum 1,8m, głębokość nakłuwania: minimum 150mm, maksimum 200mm, wałek ze sprzęgłem poślizgowym, np. typu REDEXIM WERTI-DRAIN MODEL 7117 2. uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu dostawy, 3. przekazanie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń w języku polskim, 4. przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.10.00-4, 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
więcej: Różny sprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.