eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockBudowa parkingu przy ul. Pułtuskiej i ul. Warszawskiej w Serocku wraz z budową i remontem chodników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Serock: Budowa parkingu przy ul. Pułtuskiej i ul. Warszawskiej w Serocku wraz z budową i remontem chodników
Numer ogłoszenia: 110375 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91055 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Pułtuskiej i ul. Warszawskiej w Serocku wraz z budową i remontem chodników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I ETAP ROBÓT CZĘŚĆ A. Przebudowa drogi gminnej ulicy Pułtuskiej w zakresie budowy zatok parkingowych na terenie działki nr ewid. 2 obr. 12. Przewiduje się budowę dwóch zatok, po dwa miejsca parkingowe każda. Miejsca postojowe równoległe o długości 6m i szerokości 2,5m. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (rozbiórka opasek, obrzeży, krawężników, obniżenie istniejących krawężników na połączeniu jezdni z nawierzchnią projektowanych zatok ) 2. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 3. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni parkingu: -geosyntetyk -warstwa ochronna z piasku średniego - 12cm -dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie - 17cm -górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - 10cm -podsypka cementowo-piaskowa - 3cm -betonowa kostka brukowa szara - 8cm (linie rozdzielające miejsca parkingowe - kolor czerwony) 4. ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem ( ustawienie nowych krawężników + obniżenie istniejących z wykonaniem nowej ławy betonowej z oporem i wypełnieniem szczeliny powstałej pomiędzy istniejącą nawierzchnią jezdni a obniżonym krawężnikiem, przy użyciu bitumicznej masy zalewowej lub MMA) 5. ustawienie na podsypce cementowo-piaskowej obrzeży ograniczających projektowany chodnik 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych projektowanego chodnika z dopasowaniem wysokościowym do istniejących nawierzchni: - pospółka zagęszczona mechanicznie - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 3cm - betonowa kostka brukowa czerwona - 6cm 7. wykonanie stałej organizacji ruchu 8. wykonanie trawników (rozłożenie warstwy humusu min. 5cm z obsianiem trawą) 9. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac CZĘŚĆ B. Przebudowa drogi gminnej ulicy Warszawskiej (dz. nr ewid 59/4 obr. 14) w zakresie remontu istniejących zjazdów (do działki 24/48, 25 i 26), budowy pasa włączeń, budowy linii napowietrznej zasilającej oznakowanie aktywne D-6. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (frezowanie nawierzchni zjazdu publicznego wraz z odcinkiem jezdni na połączeniu z nowoprojektowanym pasem włączenia, rozbiórka nawierzchni istniejących zjazdów oraz chodnika w obrębie remontowanych zjazdów, rozbiórka obrzeży, krawężników) 2. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 3. ustawienie na ławie betonowej z oporem krawężników ograniczających pas włączeń 4. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni pasa włączeń: - warstwa mrozoochronna - grunt stabilizowany cementem RM=1,5Mpa - 23cm - odbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 8/63mm - 20cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 50/70 - 10cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 - 7cm - siatka stalowa do warstw bitumicznych na połączeniu istniejącej i projektowanej jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 5cm 5. ustawienie krawężników ograniczających zjazdy indywidualne, 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów indywidualnych: - warstwa mrozoochronna z piasku średniego - 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - 15cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3cm - betonowa kostka brukowa - szara - 8cm 7. wymiana przepustu zlokalizowanego pod zjazdem do działki nr 26 (wraz z ustawieniem prefabrykowanych ścianek czołowych i umocnieniem wylotów płytami ażurowymi) 8. rozebranie i ponowne ułożenie chodnika na styku z przebudowywanymi zjazdami (w przypadku konieczności - wymienić niezbędną ilość nawierzchni chodnika na nową) 9. wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr.10cm 10. budowa napowietrznej i kablowej linii zasilającej znak aktywny D-6 zlokalizowany po wschodniej stronie jezdni: -wykonanie włączenia za układem pomiarowym w SON zlokalizowanej na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Szczygielskiego, - budowa napowietrznej linii kablowej przy użyciu przewodów izolowanych typu AsXSn lub podobnych, podwieszanej na istniejących słupach energetycznych, na odcinku od SON (skrzyżowanie ulic Warszawskiej i Szczygielskiego) do słupa zlokalizowanego w okolicy zjazdu na teren działki nr 26, (długość około 142mb) - ułożenie kabli w rurach osłonowych na słupie betonowym - budowa linii kablowej na odcinku: od ostatniego słupa linii napowietrznej prostopadle do osi jezdni i poprzecznie przez rów przydrożny, następnie równolegle do osi jezdni w odległości około 2 m od krawędzi jezdni na odcinku około 10mb (przejście poprzeczne pod istniejącym dojściem do przejścia dla pieszych wykonać metodą przecisku lub przewiertu bez naruszania warstw konstrukcyjnych). Przejście poprzeczne pod jezdnią również wykonać metodą przewiertu lub przecisku bez naruszania warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Łączna długość linii kablowej - około 26mb 11. wykonanie stałej organizacji ruchu (w tym ustawienie aktywnego znaku D-6) 12. wykonanie trawników (rozłożenie warstwy humusu min. 5cm z obsianiem trawą) 13. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót II ETAP ROBÓT CZĘŚĆ A Przebudowa drogi gminnej ul. Pułtuska (dz. nr ewd. od km 3+666 do km 3+840, 31 w msc. Serock oraz od km 4+134 do km 4+155 msc. Wierzbica. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (przepustów, istniejących nawierzchni z MMA, betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, trylinki, obrzeży i krawężników) 2. demontaż istniejącej wiaty przystankowej 3. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 4. budowa zatoki autobusowej - warstwa ścieralna kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub.25cm - warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa grub. 15cm - obramowana od strony peronu krawężnikiem betonowym o wym. 15x30cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15, 5. budowa chodnika, peron ( do km 3+735) strona lewa - betonowa kostka brukowa grub. 6cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub.5cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm - obramowanie obrzeże betonowe o wym. 8x30cm - płytki betonowe o wym. 40x40x6,5cm z wybrzuszeniem koloru żółtego ( peron) 6. budowa chodnika ( od km 3+741) strona lewa (chodnik zlokalizowany przy jezdni) - betonowa kostka brukowa grub. 8cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. 15cm - obramowanie od jezdni krawężnik betonowy o wym. 15x30cm posadowiony na ławie betonowej C 12/15, od strony rowu obrzeże betonowe o wym. 8x30cm 7. remont chodnika strona prawa - betonowa kostka brukowa grub. 8cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5cm UWAGI: na przejściach dla pieszych ułożyć dwa rzędy płytek betonowych z wybrzuszeniem o wym. 40x40x6,5cm koloru żółtego 8. budowa zjazdów indywidualnych KR 1 - betonowa kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. 15cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm 9. budowa włączeń ulic KR 2 - betonowa kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm grub. 25cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm - obramowanie opornikiem betonowym o wym. 12,5x25cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15 oraz krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15 10. budowa pobocza utwardzonego szer. 0,75m - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm grub. 10cm 11. ustawienie wiaty przystankowej z demontażu na nowowykonanych fundamentach 12. budowa przepustów pod zjazdami i włączeniami ulic (str. lewa) wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi i umocnieniem wylotów przy pomocy bruku układanego na zaprawie cementowej 13. budowa wpustów deszczowych z osadnikami wraz z wykonaniem przykanalików 14. wykonanie rowu odwadniającego 15. regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych, oraz skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych 16. wymiana hydrantu na podziemny w miejscu kolizji z projektowaną nawierzchnią 17. wykonanie stałej organizacji ruchu 18. wykonanie azylu z tworzywa sztucznego CZĘŚĆ B. Przebudowa drogi gminnej ul. Pułtuska (dz. nr ewd. od km 3+666 do km 3+840, 31 w msc. Serock oraz od km 4+134 do km 4+155 msc. Wierzbica. Zakres prac obejmuje: 1. ręczne plantowanie nawierzchni gruntu z rozłożeniem warstwy humusu grub. 5 cm i obsianiem trawą 2. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót 3. pielęgnacja nawierzchni trawiastych Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - wykazania się szczególną ostrożnością podczas prowadzenia prac ziemnych ze względu na występowanie infrastruktury podziemnej - dostosowania wysokościowego studni teletechnicznych, kanalizacyjnych, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych do poziomu nowobudowanych nawierzchni - prace prowadzić pod nadzorem odpowiednich właścicieli sieci oraz uzyskać odpowiednie protokoły odbioru, - wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania, - rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w umowie, - wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami, - pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. - zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.), - ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych, - nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy, -utrzymania ogólnego porządku na placu budowy i na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowania i odpowiedniego wyprofilowania terenu budowy i do niego przyległego nie później niż w terminie odbioru końcowego, - zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki w/w kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa, - wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń, - zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. - wykonania wszelkich robót przygotowawczych, - wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, - prowadzenia dziennika budowy, -zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót, a w szczególności istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem, - informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, -zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. - przekazania Zamawiającemu certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy, przed przystąpieniem do ich wbudowywania, - przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, -sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kompletnych certyfikatów, aprobat dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy (dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni) oraz sprawozdań z badań geotechnicznych, - wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót oraz pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie, na podstawie w/w opracowań i wizji lokalnej w terenie, określić ilość robót i na tej podstawie skalkulować cenę ryczałtową, za którą zobowiązuje się zrealizować poszczególne etapy przedmiotowego zadania. Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą przy ocenie ilości robót. W przypadku rozbieżności robót Wykonawcę wiąże zakres prac ujęty w załączonych projektach budowlano - wykonawczych. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARBUD Arkadiusz Zaręba, Ołdaki Stefanowo 7B/3, 06-126 Gzy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 735641,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559681,19

  • Oferta z najniższą ceną: 559681,19 / Oferta z najwyższą ceną: 883154,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.