eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceWykonanie szklarni z wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110380 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Skierniewice: Wykonanie szklarni z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509959-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468332021, faks +48468333228, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie szklarni z wyposażeniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

17/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa szklarni w systemie zaprojektuj i wybuduj w trzech etapach: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej Etap II i III - wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz wyposażenie szklarni. Etap I 1. Wykonanie mapy do celów projektowych. 2. Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i niezbędnym do realizacji robót budowlanych - po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 3. Sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych (we wszystkich branżach) - po 4 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 4. Sporządzenie kosztorysu uproszczonego - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 5. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (IBIOZ) - po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 6. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Etap II i III 1. Wytyczenie geodezyjne. 2. Wykonanie wewnętrznych przyłącz. 3. Wykonie robót budowlanych i instalacyjnych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - wykonanie fundamentów; - wykonanie konstrukcji; - wykonanie posadzki; - szklenie i ułożenie płyt poliwęglanowych; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie instalacji wod.-kan.; - wykonanie instalacji c.o. 4. Wyposażenie szklarni w zakresie określonym w Programie funkcjonalno - użytkowym załączonym do SIWZ. 5. Sporządzenie protokołów i instrukcji eksploatacji. 6. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z dokumentacją powykonawczą - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Dane techniczne: Wymiary szklarni: 9,60 x 18,00 m Powierzchnia: 172,80 m2 Wysokość ścian bocznych: 4,50 m Wysokość całkowita: ok. 6,00 m (kamery), ok. 5,30 m (korytarz) Ilość kamer - 3 + korytarz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44211500-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71320000-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT655000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGROFIM POLAND Sp. z o.o., netafimsk@netafim.pl, ul. Rybickiego 10, 96-100, Skierniewice, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 651285.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 651285.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 981540.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.