Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Bartoszyce: Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach mieszkalno-użytkowych administrowanych przez LOKUM Sp. z o. o. w Bartoszycach.
Numer ogłoszenia: 11038 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: LOKUM Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 9, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629886, faks 089 7625237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: brak
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip@bip.lokum-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach mieszkalno-użytkowych administrowanych przez LOKUM Sp. z o. o. w Bartoszycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach mieszkalno-użytkowych administrowanych przez LOKUM Sp. z o. o. w Bartoszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 i Nr 3 dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia ; c. złożą oświadczenie, że w okresie realizacji zamówienia, zatrudnią w pełnym wymiarze czasu pracy minimum 14 osób; d. złożą oświadczenie, że zatrudnią osoby do obsługi (utrzymanie czystości i porządku oraz otwarcie i zamknięcie - poniedziałek - piątek w godz. 800 - 1900, sobota 800 - 1500) nieruchomości przy ul. Marksa 10 w Bartoszycach; e. złożą oświadczenie o dostarczeniu w dniu podpisania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 200 000,00 zł; f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) Opis sposobu dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Punkcie VIII, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); 2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie, że oferent dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. 5) oświadczenie, że w okresie realizacji zamówienia zatrudni minimum 14osób; 6) oświadczenie, że zatrudnią osoby do obsługi (utrzymanie czystości i porządku oraz otwarcie i zamknięcie - poniedziałek - piątek w godz. 800 - 1900, sobota 800 - 1500) nieruchomości przy ul. Marksa 10 w Bartoszycach; 7) oświadczenie o dostarczeniu w dniu podpisania umowy ważnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 200 000,00 zł; 8) oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert; 9) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik Nr 5; 10) oświadczenie, że ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę będą obowiązywały w okresie ważności umowy i nie będą podlegały zmianie; 11) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do Specyfikacji. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip@bip.lokum-bartoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LOKUM Sp. z o. o.
ul. Jagiellończyka 9
11-200 Bartoszyce
pokój Nr 2A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: LOKUM Sp. z o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach
- Wsparcie specjalistyczne dla osób z problemami natury psychicznej - zajęcia terapeutyczne
- Modernizacja drogi gminnej w Łabędniku
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.