eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninBudowa zespołu garaży przy ulicy Działkowej w Koninie - segment B .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Konin: Budowa zespołu garaży przy ulicy Działkowej w Koninie - segment B .
Numer ogłoszenia: 110411 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, fax (063) 245 76 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu garaży przy ulicy Działkowej w Koninie - segment B ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zespołu garaży przy ulicy Działkowej w Koninie - segment B . Budowa 17 boksów garażowych wraz z: - kanalizacją deszczową, - drogami wewnętrznymi, - instalacją elektryczna wewnętrzną, - bramą uchylną, - oświetleniem zewnętrznym. Do obowiązków wykonawcy należy dodatkowo ; a) Obsługa geotechniczna i geodezyjna w zakresie wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. b) Zasilanie placu budowy w energię elektryczną , telefon, wodę i sanitariaty . c) Ubezpieczenie placu budowy d)Wykonawca robót musi odpowiadać za jakość wykonanych robót oraz za zgodność wykonania zamówienia z dokumentacją przetargową, zawartą w dokumentacji Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. e) Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i odbiory z wynikiem pozytywnym . f) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji każdego boksu garażowego. g zapewnienie dojazdu do istniejących już boksów garażowych - segmenty E oraz A. Inne istotne informacje 1.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 2.Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić również będzie: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, d)utrzymywanie w czystości kół pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulice, e)natychmiastowe docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f)opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej we wszystkich branżach , g) czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne. 3. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej. 4.Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga pisemnej akceptacji autorskiego biura projektów oraz zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 5.Wykonawca udzieli minimum 6 - letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 5.000.00 zł,- pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąc udział wykonawcy , którzy spełniają warunki okreslone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie byli generalnym wykonawcą przynajmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budownictwa ogólnego o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł, wraz z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach tj: -konstrukcyjno-budowlanych -sanitarnych w zakresie przyłączy -elektroenergetycznych Kierownicy budowy , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w imieniu Wykonawcy, muszą posiadać uprawnienia w robotach budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.XII.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. nr 5 , poz.42 z póź.zm.) - załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń. 4.Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,- zł . 6.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 3.Wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej roboty dotyczącej budownictwa ogólnego o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł, z podaniem ijej wartości oraz daty i miejsca wykonania . 4.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wymagane uprawnienia (określone w części II pkt.5.3 SIWZ). 5.Dokument na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. 6. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej www.konin.pl/mtbs lub odebrać w siedzibie Miejskiego TBS Sp. z o.o.- Konin 62-500 .ul.3 Maja 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Miejskiego TBS Sp. z o.o.- Konin 62-500 .ul.3 Maja 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.