Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Poznań: Remont zabytkowych murów i Baszty Strażackiej
Numer ogłoszenia: 110454 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, fax 061 8215402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowych murów i Baszty Strażackiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rekonstrukcyjno - konserwatorskich przy zabytkowym fragmencie murów miejskich na odcinku od Baszty Katarzynek do skarpy ziemnej przed tylną elewacją budynku Komendy Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej wraz z rekonstrukcją Baszty Strażackiej oraz wykonaniem nawierzchni międzymurza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez zamawiającego. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach średniowiecznych o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawia wykaz wykonanych 2 robót konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach średniowiecznych z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz protokóły odbioru tych prac przez Inwestora i Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi dysponować osobą posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów o specjalności konserwacja i restauracja elementów i detali architektonicznych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów, co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badań zabytków. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawia dyplom ukończenia w/w wyższych studiów przez osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie o odbyciu przez nią co najmniej 12 miesięcznej praktyki w konserwacji zabytków. Wykonawca musi dysponować dyplomowanym archeologiem specjalizującym się w tematyce kasteologicznej i badań miast. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawia dyplom ukończenia w/w wyższych studiów przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować dyplomowanym badaczem architektury bądź architektem specjalizującym się w tematyce kasteologicznej i badań miast. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawia dyplom ukończenia w/w wyższych studiów przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. posiadającą uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz osobą uprawnioną do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a także dokumenty potwierdzające odbytą praktykę przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - Wykonawca jest zobowiązany wycenić przedmiotowe zamówienie i złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z uzupełnionymi kosztorysami ofertowymi: - załącznik nr 5/1do SIWZ - Rekonstrukcja zabytkowych murów i Baszty Strażackiej, - załącznik nr 5/2 do SIWZ - Iluminacja zabytkowych murów i Baszty Strażackiej. - Na wykonane prace Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków: - Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. - Kosztorysy ofertowe (zgodnie z załącznikami nr 5/1 i nr 5/2 do formularza ofertowego). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik. - Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie podpisuje pełnomocnik. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. - Wykaz wykonanych 2 robót konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach średniowiecznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz protokoły odbioru tych prac przez Inwestora i Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. - Dyplom ukończenia wyższych studiów o specjalności konserwacja i restauracja elementów i detali architektonicznych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie o odbyciu przez nią, co najmniej 12 miesięcznej praktyki w konserwacji tych zabytków. Dyplom ukończenia wyższych studiów o tematyce kasteologicznej i badań miast przez archeologa, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Dyplom badacza architektury bądź architekta specjalizującego się w tematyce kas teologicznej i badań miast osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - Dokumenty osoby, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia, potwierdzające posiadanie przez nią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej z odbyciem, co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz dokument osoby uprawnionej do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć również aktualne dokumenty potwierdzające wpisanie w/w osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Wolnica 1 61-764 Poznań Kancelaria Ogólna - p. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Wolnica 1 61-764 Poznań Kancelaria Ogólna - p. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Kościelnej 19
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.