eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałopoleRemont budynku mieszkalnego - leśniczówka w Jarosławcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Białopole: Remont budynku mieszkalnego - leśniczówka w Jarosławcu
Numer ogłoszenia: 110484 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5683210 w. 18, 5683225, fax 082 5683210, 5683225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/strzelce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego - leśniczówka w Jarosławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku mieszkalnego - leśniczówka w Jarosławcu, gmina Uchanie, obiektu wpisanego do rejestru zabytków i podlegającego przepisom ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, obejmujący wykonanie następujących robót: a) Roboty zewnętrzne: demontaż istniejącego pokrycia z płyt azbestowo-cementowych - 17.16 m2 i z blachy - 304.58 m2 oraz obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, pokrycie dachu blachą powlekaną z montażem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, malowanie elewacji z naprawą tynku, wymiana stolarki okiennej poddasza, wykonanie opaski odwadniającej, demontaż istniejącej b) Roboty wewnętrzne: wymiana drzwi, okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, tynki - gładzie, malowanie, posadzki z płytek, układanie podłóg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wyszczególnione poniżej: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a. występują w obrocie prawnym b. prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia , c. wykonali w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane o podobnym charakterze i rozmiarze (remont mieszkania, lokalu) w tym jedna zrealizowana w zakresie wymiany pokrycia dachu o pow. 250 m2, potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie, d. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konserwatorskie lub budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579); potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i dokumentami potwierdzającymi praktykę. e. dysponują na czas wykonywania robót podczas których powstają odpady niebezpieczne przynajmniej 3 osobami w tym 1 nadzorującą te prace, posiadających przeszkolenie wymagane rozporz. MGPiPS z dnia 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. nr 71 poz.649) f. Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną 3. O zamówienie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie, wówczas: a) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki pkt 1, 2a i 2f, b) spełnia pozostałe warunki wspólnie. 4. Zamawiający wymaga osobistej realizacji świadczenia z wyjątkiem robót związanych z usunięciem azbestu. 5. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Kopię dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia i /lub praktykę, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane o podobnym charakterze i rozmiarze (remont mieszkania, lokalu) w tym jedna zrealizowana w zakresie wymiany pokrycia dachu o pow. 250 m2, z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania - na formularzu załącznik nr 4. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, lub protokóły odbioru robót, lub opinie - dotyczące ww robót). 5. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na formularzu załącznik nr 3 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5, W przypadku składania oferty wspólnej: 7. Podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) winien złożyć z osobna. 8. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/ strony/1/i/21007.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Maziarnia 17, 22-135 Białopole, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Maziarnia 17, 22-135 Białopole, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.