eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa poprawy testów diagnostycznych z języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu DiAMEnT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Kraków: Usługa poprawy testów diagnostycznych z języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu DiAMEnT
Numer ogłoszenia: 110487 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82355 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poprawy testów diagnostycznych z języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu DiAMEnT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest poprawa testów diagnostycznych z języka angielskiego dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu DiAMEnT. 3.1.1.Każdy kompletny test składa się z dwóch części: część pierwsza - test osiągnięć, część druga - test uzdolnień. 3.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do udziału w konsultacjach przygotowujących do oceny testów diagnostycznych w Biurze Merytorycznym projektu Diament w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 61. Spotkanie odbędzie się w ciągu trzech dni od zawarcia umowy. 3.1.3.Zamawiający przekaże Wykonawcy testy do poprawy w dniu konsultacji. 3.1.4.Wykonawca zobowiązany jest do poprawy testów diagnostycznych według ustalonych zasad. Schematy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu konsultacji. 3.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania arkuszy zbiorczych wyników, na arkuszach Excel dla każdej gminy i powiatu, z uwzględnieniem wyników testów osiągnięć i testów uzdolnień, zgodnie z wzorem arkusza zbiorczego przekazanym w dniu konsultacji. 3.1.6.Zamawiający przewiduje do poprawy maksymalnie 219 kompletów testów z języka angielskiego. Ostateczna ilość testów jaką otrzyma Wykonawca do poprawy będzie przekazana w dniu konsultacji. 3.1.7.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie poprawioną ilość testów. 3.1.8.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania poprawionych testów oraz opracowanych arkuszy zbiorczych do Biura Merytorycznego projektu DiAMEnT. Testy należy dostarczyć osobiście lub przesyłką kurierską. Wersje elektroniczne arkuszy zbiorczych należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: mcdnsacz@diament.edu.pl. 3.1.9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach Projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.; poddziałanie 9.1.2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007- 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Jarecka - Ślusarz, ul. Tuwima 8/29, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4526,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13468,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.