To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-29
Wilamowice: Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice
Numer ogłoszenia: 110491 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47285 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice, ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, tel. (033) 845 74 12, faks (033) 845 74 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice spełniającego następujące warunki: a) lokalizacja PSZOK jest zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wilamowice, tj. na terenie oznaczonym symbolem PU - tereny wytwórczości i usług położonym w granicach administracyjnych miasta Wilamowice oraz zapewnia dogodny dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Wilamowice, b) teren PSZOK o powierzchni min. 500 m2, c) teren PSZOK jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony i wyposażony: - w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r, poz. 469 z późn. zm.), - w niezbędnej ilości urządzenia (w tym zamykane pojemniki i kontenery) umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do nich odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa, - w wydzielony, odpowiedniej wielkości, plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, d) Wykonawca zapewnia pomieszczenie socjalne o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych w PSZOK, wyposażone w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, e) PSZOK (przy wjeździe na jego teren, w miejscu widocznym) wyposażony w tablicę informacyjną zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/ oraz dni i godziny pracy PSZOK, f) Wykonawca dysponuje wagą z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar umożliwiającą określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów z dokładnością do 0,01 Mg. 2. Przyjmowanie w PSZOK następujących frakcji odpadów komunalnych: a) popiół, b) szkło oraz opakowania ze szkła, c) papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury, d) tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych, metale oraz opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g) przeterminowane leki, termometry rtęciowe, h) baterie i akumulatory, i) świetlówki, j) chemikalia (farby, lakiery, smary, oleje, środki myjące, czyszczące, dezynfekujące i inne o działaniu łatwopalnym, żrącym, drażniącym, trującym), k) zużyte dętki, opony pochodzące z pojazdów użytkowanych w gospodarstwie domowym tj. min. z samochodów osobowych, motocykli, motorowerów, rowerów, wózków oraz zużyte dętki, opony z ciągników rolniczych, l) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone, ł) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, takie jak: odpady betonu, gruz betonowy i ceglany oraz odpady materiałów ceramicznych pochodzące z drobnych prac remontowych wykonanych we własnym zakresie nie wymagających pozwolenia na budowę czy rozbiórkę, ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty, m) inne odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne nie wymienione w pkt. 2 lit. ł) pochodzące z drobnych prac remontowych wykonanych we własnym zakresie nie wymagających pozwolenia na budowę czy rozbiórkę, ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty, jednorazowo w ilości: - do 1 m3 / nieruchomość w zabudowie jednorodzinnej, - do 3 m3 / nieruchomość zabudowaną budynkiem wielolokalowym. n) tekstylia, ubrania. 3. Nielimitowanie ilości przyjmowanych w PSZOK odpadów, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2 lit. m). 4. Obsługa PSZOK realizowana będzie od 01.10.2016r. do 31.12.2017r. w każdą środę w godzinach od 10.00 do 18.00 oraz w każdą sobotę w godzinach od 7.00 do 15.00. 5. Prowadzenie PSZOK zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Wilamowic w sprawie Regulaminu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Wilamowice. 6. Postępowanie z przyjętymi w PSZOK odpadami zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 9ea ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r, poz. 250). 7. Prowadzenie działalności, w całym okresie trwania zamówienia, w sposób zgodny z aktualnymi przepisami prawa. 8. Zgłoszenie Zamawiającemu w terminie do 20 września 2016 roku na piśmie gotowość funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zgodnie z wytycznymi, o których mowa w pkt. 1 lit. c), d), e), f) oraz w pkt. 4, 5 i 6. Podstawą przyjęcia gotowości funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) jest przeprowadzenie przez Zamawiającego wizji w terenie i spisanie protokołu odbioru. 9. Dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej w terminie zgłoszenia gotowości funkcjonowania PSZOK, tj. do dnia 20 września 2016 roku, następujących dokumentów: a) Zezwolenie na zbieranie odpadów wydane, w drodze decyzji, przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.). Zezwolenie musi uwzględniać miejsce lokalizacji PSZOK, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) i b) oraz rodzaje odpadów przewidzianych do zbierania, o których mowa w pkt. 2. b) Oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Wpis musi uwzględniać miejsce lokalizacji PSZOK, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) i b). c) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 20.000,00 zł. 10. Sporządzanie rocznych sprawozdań zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 9na, 9t ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r, poz. 250). 11. Przedkładanie Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości (Mg) i rodzaju odebranych odpadów komunalnych co jest podstawą do zapłaty faktur w rozliczeniu miesięcznym. 12. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję przyjmowanych odpadów, która będzie obejmować: rodzaj odpadu, datę przyjęcia odpadu, adres nieruchomości, szacunkową ilość przyjętych odpadów (m3/kg), podpis właściciela nieruchomość (względnie osoby upoważnionej). 13. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mienia oraz za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki. 14. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 15. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w okresie od 01.10.2016r. do 31.12.2017r. za wykonanie prac obejmujących utworzenie PSZOK, jego obsługę i zagospodarowanie przyjętych odpadów, z zastrzeżeniem pkt. 16. Podstawą zapłaty faktury są raporty miesięczne, o których mowa w pkt. 11. Zakłada się fakturowanie zapłaty za wykonane prace w okresach miesięcznych. 16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie: a) 340,00 zł brutto za transport i zagospodarowanie 1 Mg odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 2 lit. l (odpady o kodzie 20 02 01 z grupy 20 wg katalogu odpadów), b) 287,00 zł brutto za transport i zagospodarowanie 1 Mg odpadów, o których mowa w pkt. 2 lit. m (odpady z grupy 17 wg katalogu odpadów). Wynagrodzenie będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej za transport i zagospodarowanie 1 Mg odpadów i masy danej frakcji odpadów jaka została przekazana do zagospodarowania w okresie od 01.10.2016 r. do 31.12.2017 r. Za prawidłowe masy Zamawiający będzie uznawał te, które wskazane będą na kwitach wagowych i kartach przekazania odpadów (potwierdzonych za zgodność kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę). Podstawą zapłaty faktury są: - zbiorcze potwierdzenia przyjęcia frakcji odpadów z danej grupy przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych (względnie osób upoważnionych). Zestawienie powinno zawierać: rodzaj odpadu, datę przyjęcia odpadu, adres nieruchomości, szacunkową ilość przyjętych odpadów (m3/kg), podpis właściciela nieruchomość (względnie osoby upoważnionej), - kwity wagowe z kartami przekazania odpadów. Wykonawca dostarczy Zamawiający ostatnią fakturę wraz z wymaganymi załącznikami ostatecznie do 20 dni po upływie terminu umownego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Sternat Marek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Sternat Marek
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Sternat Marek, ul. Pańska 39, 43-330 Stara Wieś, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133488,00
Oferta z najniższą ceną: 133488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133488,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.