eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojcieszówUsługa odbioru i transportu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wojcieszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Wojcieszów: Usługa odbioru i transportu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wojcieszów
Numer ogłoszenia: 1104 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398136 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, faks 075 7512280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i transportu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wojcieszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa odbioru i transportu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wojcieszów CPV: 90.51.31.00-7, usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90.51.10.00-2, usługi wywozu odpadów; 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Wojcieszów, polegającej na sukcesywnym odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób oraz transport, w czasie 18 miesięcy (od 1.01.2015r. do 30.06.2016r.), w następujących ilościach : a) Zmieszane odpady komunalne - 1260,00 Mg b) Szkło kolorowe i bezbarwne - 67,5 Mg c) Odpady suche - papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - 45,00 Mg d) Odpady wielkogabarytowe - 7,00Mg na jedna zbiórkę, która odbywać się będzie w wyznaczonych siedmiu punktach. Siedem kontenerów po 5 m3. 3. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206 ze zm.) i mieszczą sie, w grupie oznaczonej kodem: 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie i 15 - odpady opakowaniowe. 4. Postępowanie nie obejmuje odbioru odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych (działalność gospodarcza, budynki i obiekty użyteczności publicznej itp.). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również opróżnianie koszy ulicznych szt. 30 o całkowitej pojemności około 1,8 m3, które znajdują się na terenie Gminy Wojcieszów będzie obywać się średnio raz na dwa tygodnie. 7.Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy pojemników na odpady zmieszane - obejmuje dzierżawę oraz możliwość zakupu używanych lub nowych pojemników. 8. Wykonawca rozdysponuje pośród właścicieli nieruchomości zamieszkałych (W zabudowie jednorodzinnej i z nieruchomości wielolokalowych do siedmiu lokali) i niezamieszkałych, worki na odpady segregowane kolory: żółty i zielony. Worki należy przekazać razem z harmonogramem wywozu odpadów dla nieruchomości zamieszkałych (W zabudowie jednorodzinnej i z nieruchomości wielolokalowych do siedmiu lokali) i niezamieszkałych, które zadeklarują chęć segregowania odpadów, w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie harmonogramu/ewentualnej zmiany harmonogramu wywozu odpadów oraz przekazanie go Zamawiającemu celem uzgodnienia i zatwierdzenia, a następnie przekazanie tego harmonogramu właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 10. Ogólna charakterystyka Gminy Wojcieszów w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: 10.1. Obszar gminy Wojcieszów wynosi: 32,16 km2. W załączeniu mapa miejscowości Wojcieszów. 10.2. Liczba mieszkańców - 3764 osób (stan na dzień 31 październik 2014 r.- stały meldunek), w tym: - w zabudowie wielorodzinnej powyżej 7 lokali - 48 L.P. Nazwa Ulicy Liczba Mieszkańców (31.10.2014) Numeracja porządkowa Liczba nieruchomości = liczba lokali Od Do Mała wspólnota do siedmiu mieszkań Duża wspólnota powyżej siedmiu lokali 1 Bolesława Chrobrego 1847 1 257 211 16 2 Dworcowa 40 2 6 3 1 3 Gminna 110 1 13 13 0 4 Hutnicza 124 1 15 12 1 5 Jasna 32 1 9 7 0 6 Jana Kochanowskiego 239 1 16 0 10 7 Kolejowa 47 1 8 8 0 8 Kresowa 73 1 20 21 0 9 Kościelna 98 1 55 33 0 10 Miedziana 61 5 17 9 0 11 Mostowa 45 1 19 15 0 12 Nadrzeczna 17 1 16 7 0 13 Pocztowa 50 1 7 6 0 14 Robotnicza 56 1 7 5 0 15 Sadowa 66 1 34 21 0 16 Silesia 148 1 10 10 2 17 Skalna 18 1 5 4 0 18 Juliusza Słowackiego 113 1 6 2 2 19 Targowa 41 1 11 10 0 20 Wapienna 19 1 3 3 0 21 Stefana Żeromskiego 256 1 25 6 10 22 Górnicza 245 1 23 9 6 23 Słoneczna 19 1 25 6 0 RAZEM 3764 421 48 10.3. Wykaz ulic: Objaśnienia do ww tabeli: 1. Szacunkowo celem przygotowania oferty. 2. Ww ilości budynków są szacunkowe. Ilość ta może wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia, w tym w zależności od złożonych deklaracji, o których mowa w art. 6 m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Dokładna ilość budynków jednorodzinnych oraz wielorodzinnych zostanie podana przez zamawiającego na etapie zawarcia umowy z Wykonawca., którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza., 10.4. Ludność na koniec każdego roku (stały meldunek) : ROK 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 ILOŚĆ MIESZKAŃCÓW 3861 3829 3824 3852 3848 3825 3807 3764 10.5. Ilość zebranych odpadów (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe - dane nie dotyczą. 100 % nieruchomości- w roku 2012 88% obywateli zostało objętych systemem zbiorki odpadów): wg sprawozdań przekazywanych przez podmioty prowadzące transport odpadów. ROK 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Zmieszane odpady komunalne 768,07 910,26 772,7 840,3 877,22 782,0 810,20 820,59 Szkło kolorowe i bezbarwne B.D. B.D. 29,06 42,88 32,4 24,9 17,4 45,81 Odpady suche- papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe B.D. B.D. 21,24 37,16 27,6 21,0 12,00 28,96 Odpady wielkogabarytowe B.D. B.D. B.D. B.D. B.D. B.D. 6,8 9,09 dane szacunkowe 10.6. Ilość deklaracji złożonych w Gminie Wojcieszów (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) - ok. 61 szt. deklaracji nieruchomości niezamieszkałych oraz 1246 szt. deklaracji nieruchomości zamieszkałych 10.7. Brak danych odnośnie ilości pojemników stanowiących własność właścicieli nieruchomości. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności ustaw: z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej [Dz.U z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 ze zmianami], z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. z 2013 r., poz. 21], z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Dz.U. z 2012 r., poz. 391 ze zmianami], z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska [Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami], z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym [Dz.U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495 ze zmianami], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi [Dz.U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów [Dz.U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673], rozporządzenia Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości [Dz.U. z 2013 r. poz.122], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów [Dz.U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1206], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych [Dz.U. z 2012 r., poz 645], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi [Dz.U. z 2012 r. ,poz 630],, a także z innymi obowiązującymi przepisami prawa miejscowego z zakresu gospodarowania odpadami. Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia. b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni, w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z przepisami : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości określonej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). c) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. d) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich odpadów przygotowanych do odbioru, w tym w workach dostarczonych przez siebie dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (zielonych/żółtych). Na workach należy umieścić nadruk o treści dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy ( dotyczy określenia rodzaju odpadu gromadzonego w danym worku) e) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi [zmieszanymi] odpadami komunalnymi. Wykonawca nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych. f) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów - w worku lub w pojemniku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na daną frakcje odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji, wówczas Wykonawca mimo to będzie odbierać wystawione w ten sposób odpady, lecz w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji będzie Wykonawca obowiązany do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązków w segregacji odpadów przez danego właścicieli (użytkownika) nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji takiej musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia tego faktu. g) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze znajdującej się w RIPOK Lubawka - stacja przeładunkowa Pielgrzymka. 12.Instalacja do jakiej mają trafić odpady. Wszystkie odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wojcieszów Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lubawka - stacja przeładunkowa Pielgrzymka. 13.Rodzaj I częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych. 13.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę wg obustronnie uzgodnionego harmonogramu, w następujący sposób: 13.1.1. W zabudowie jednorodzinnej i z nieruchomosci wielolokalowych do siedmiu lokali: a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - minimum raz na dwa tygodnie; max raz na tydzień b) Szkło kolorowe i bezbarwne -minimum 1 raz w miesiącu; max raz na dwa tygodnie c) Odpady suche - papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe- minimum 1 raz w miesiącu; max raz na dwa tygodnie 13.1.2. W zabudowie wielolokalowej powyżej siedmiu lokali: a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - 1 raz na tydzień, b) Szkło kolorowe i bezbarwne - 1 raz na dwa tygodnie c) Odpady suche - papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe- 1 raz na dwa tygodnie. 13.1.3. W nieruchomościach niezamieszkałych: a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - wg złożonych deklaracji, b) Szkło kolorowe i bezbarwne - wg złożonych deklaracji, c) Odpady suche - papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe- wg złożonych deklaracji, 13.1.4. Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór mebli i innych wielkogabarytowych odpadów w systemie akcyjnym 1 raz w ciągu trwania umowy (kryterium oceny ofert Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów). 13.1.5. Opróżnianie koszy ulicznych szt. 30 o całkowitej pojemności około 3 m3 (które znajdują się na terenie Gminy Wojcieszów) będzie obywać się średnio raz na dwa tygodnie. 13.1.7.Wykaz złożonych deklaracji zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 14.Pojemniki na odpady. 14.1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkały(w zabudowie jednorodzinnej i z nieruchomości wielolokalowych do siedmiu lokali) i niezamieszkałych bez dodatkowej opłaty kompletu worków o pojemności 120 I do selektywnego gromadzenia odpadów w okresie obowiązywania umowy. a) worek żółty: na papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; b) worek zielony: na szkło bezbarwne i kolorowe. Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy jeden odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów, Wykonawca no posesji pozostawiono jeden worek pusty o pojemności120 I. Jeżeli właściciel nieruchomości na własny koszt wyposaży nieruchomość w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorystyce takiej jak worki, i nie będzie chciał przyjąć worków, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odbioru selektywnie zebranych odpadów z tych pojemników. 14.2. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca przedłożył wszystkim właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych ofertę, najmu, dzierżawy lub przyjęcia w innej formie pojemników na odpady zmieszane oraz segregowane w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy poprzez: a) wywieszenie stosownych ogłoszeń na słupach oraz tablicach ogłoszeniowych znajdujących się na terenie gminy, b) umieszczenie oferty na własnej stronie internetowej i eksponowanie jej przez cały okres świadczenia usługi c) dostarczenie informacji celem zamieszczenia jej na stronie internetowej Gminy Wojcieszów. Oferta Wykonawcy dotycząca pojemników powinna zawierać w szczególności możliwe formy przekazania pojemników na odpady dostosowanych do wymagań określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wojcieszów oraz ceny za przyjęcie w poszczególne formy użytkowania zgodnie z ofertą Wykonawcy. Szacunkowa ilość dzierżawionych pojemników: -110 l - około 20 sztuk; -120 l - około 160 sztuk; -240 l - około 70 sztuk; -1100 l - około 70 sztuk. 15. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. z 2013 r. Nr 21], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości [Dz.U. z 2013 r. Nr 122], rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi [Dz.U. z 2009 r. Nr 104 poz. 868]. 16. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami (Dz.U. z 2012 r. poz. 630], a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. b) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego, rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru i segregacji odpadów jeżeli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzenia innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu miesięcznych raportów zwanych w umowie protokołami odbioru usługi w terminie do 7 dni od zakończenia danego miesiąca zawierające informacje związane z zakresem Świadczonej usługi, a w szczególności: - dla odpadów komunalnych zmieszanych: informację o ilości (masie) odebranych odpadów zmieszanych, - dla odpadów komunalnych zbieranych selektywnie: informację o rodzaju i ilości (masie) odebranych odpadów selektywnie zebranych, - dla odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego: - informację o ilości (masie) odebranych odpadów wielkogabarytowych i mebli oraz informację o ilości (masie) odebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - wskazanie nieruchomości, na których nie jest prowadzona selektywna zbiórka odpadów komunalnych - wskazanie nieruchomości, z których nie odebrano odpadów komunalnych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą (np. brak pojemników, brak wystawionych pojemników/worków na chodnik itp) - wskazanie nieruchomości, które nie zostały wyposażone w worki do selektywnej zbiorki odpadów ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawca. (np. odmowa potwierdzenia odbioru worków) Ww. raporty Wykonawca zobowiązany jest sporządzać i przekazywać Zamawiającemu zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej wraz z kwitami wagowymi. Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia. d) Dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników, bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikacje. tych danych, powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierające odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnione na każde żądanie Zamawiającego. 17. Sprzęt techniczny: 17.1.Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu sprzętu, o jakim mowa w szczególności w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r . w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). 17.2.Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji, z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy na koniec dnia roboczego muszą być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. Ponadto pojazdy będące w posiadaniu Wykonawcy muszą być zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu oraz dowód zawarcia ubezpieczenia OC. 17.3. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązane osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości określonej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645). Ponadto Wykonawca ma obowiązek pozostawienia uporządkowanego miejsca, z którego następował odbiór odpadów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 336697,50

  • Oferta z najniższą ceną: 336697,50 / Oferta z najwyższą ceną: 394812,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.