Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Rzeszów: Wykonanie w ramach zadania: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Potok Fugas - zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych wzdłuż potoku Fugas w km 0+000-0+350 w miejscowości Brzozów, woj. podkarpackie (umowa nr 257/IM/2011 z dn. 26.09.2011 r.), prac dodatkowych polegających na opracowaniu uzupełnienia do karty informacyjnej przedsięwzięcia.
Numer ogłoszenia: 110511 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w ramach zadania: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Potok Fugas - zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych wzdłuż potoku Fugas w km 0+000-0+350 w miejscowości Brzozów, woj. podkarpackie (umowa nr 257/IM/2011 z dn. 26.09.2011 r.), prac dodatkowych polegających na opracowaniu uzupełnienia do karty informacyjnej przedsięwzięcia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie uzupełnienia do karty informacyjnej przedsięwzięcia pn.: Potok Fugas - zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych wzdłuż potoku Fugas w km 0+000-0+350 w miejscowości Brzozów, woj. podkarpackie. 2. Wykonawca, stosownie do wymogów określonych w piśmie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie z dn. 19.03.2012 r., znak: WOOŚ.4240.1.3.2012.MG-6 oraz w ustawie z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) zobowiązuje się uzupełnić kartę informacyjną przedsięwzięcia o następujące zagadnienia: 1) Przedstawić identyfikację oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na stan wód powierzchniowych, będących w zasięgu przedmiotowego przedsięwzięcia: a) wskazanie celów ochrony wód obowiązujących względem części wód podlegającej oddziaływaniom (Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły), b) informacje na temat potencjalnego oddziaływania na cele ochrony wód, przy uwzględnieniu wskaźników oceny stanu wód, o których mowa w rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie sposobu klasyfikacji jednolitych części wód powierzchniowych oraz środowiskowych norm jakości dla substancji priorytetowych (Dz. U. Nr 2576, poz. 1545), c) wnioski, czy realizacja planowanego przedsięwzięcia wpłynie na osiągnięcie tych celów, d) wskazanie środków minimalizujących i kompensujących skutki negatywnego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na stan wód powierzchniowych. 2) Przedstawić identyfikację oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na stan wód podziemnych, będących w zasięgu przedmiotowego przedsięwzięcia: a) identyfikacje jednolitej części wód podziemnych narażonej na oddziaływanie planowanego przedsięwzięcia, b) identyfikacje celów środowiskowych dla analizowanej jednolitej części wód podziemnych, c) informacje na temat potencjonalnego oddziaływania na cele ochrony wód, działania ukierunkowane na maksymalne złagodzenie skutków planowanego przedsięwzięcia, d) wskazanie środków minimalizujących i kompensujących skutki negatywnego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na stan wód podziemnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jamrotech Sp. z o.o., ul. Zelwerowicza 52G, 35-601 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zachodzą przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mianowicie: 1. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym: Zamówienie podstawowe realizowane jest na podstawie umowy nr 257/IM/2011 zawartej w dn. 26.09.2011 r. Zgodnie z zapisami ww. umowy Jednostka Projektowa opracowała w terminie do 31.01.2012 r. Materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o wydanie tej decyzji. Przedmiotowe materiały zostały przygotowane prawidłowo, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), a także zgodnie z wymogami SIWZ. Wniosek o wydanie decyzji wraz z wymaganymi materiałami został złożony w dniu 8.02.2012 r. w Urzędzie Miejskim w Brzozowie. Burmistrz Brzozowa niezwłocznie, tj. w dniu 14.02.2012 r. wszczął postępowanie administracyjne w celu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia. Na etapie wydawania opinii przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, Zamawiający został wezwany do uzupełnienia Karty informacyjnej przedsięwzięcia o informacje i zagadnienia określone w piśmie RDOŚ z dnia 19.03.2012 r., znak: WOOŚ.4240.1.3.2012.MG-6. Prace dodatkowe polegać będą na opracowaniu uzupełnienia do karty informacyjnej przedsięwzięcia o zagadnienia określone w pkt. 1 i 2 ww. pisma RDOŚ, w tym m.in. o zagadnienia dotyczące potencjalnego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na stan wód, przy uwzględnieniu wskaźników oceny stanu wód, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie sposobu klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych oraz środowiskowych norm jakości dla substancji priorytetowych (Dz. U. nr 257, poz. 1545). Zagadnienia dotyczące potencjalnego oddziaływania na cele ochrony wód, o których mowa wyżej, zostały sprecyzowane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 listopada 2011 r., które weszło w życie już po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia (postępowanie zostało wszczęte w dniu 5.09.2011 r.). W związku z powyższym nie mogły one zostać ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego, a co za tym idzie nie mogły być również objęte umową zawartą z Jednostką Projektową w dniu 26.09.2011 r. 2. Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia realizowanego: Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50 % wartości zamówienia realizowanego gdyż: - wartość zamówienia dodatkowego wynosi 10 000,00 zł (netto), co stanowi 12,5 % wartości zamówienia realizowanego wynoszącego 80 000,00 zł (netto) wg umowy nr 257/IM/2011 z dnia 26.09.2011 r. W ramach umowy podstawowej nie były wcześniej udzielanie zamówienia dodatkowe. 3. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia: Potrzeby wykonania prac dodatkowych, o których mowa wyżej, nie można było przewidzieć ani w okresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego (postępowanie zostało wszczęte w dniu 5.09.2011 r., otwarcie ofert odbyło się w dniu 14.09.2011 r.) ani w dniu zawarcia umowy podstawowej (26.09.2011 r.), ponieważ dopiero w dniu 19.03.2012 r. Zamawiający został wezwany przez RDOŚ do uzupełnienia Karty informacyjnej przedsięwzięcia o zagadnienia wymagane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 listopada 2011 r., a więc przepisami które weszły w życie już po wszczęciu postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Aby prawidłowo wykonać zamówienie podstawowe należy wykonać prace dodatkowe, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego: Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Potok Fugas - zabezpieczenie przeciwpowodziowe obszarów zalewowych położonych wzdłuż potoku Fugas w km 0+000-0+350 w miejscowości Brzozów, woj. podkarpackie jest uzależnione od uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia o wymagane w piśmie RDOŚ z dnia 19.03.2012 r. informacje i zagadnienia. W związku z powyższym wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 5. Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz przedłużenie posiadanych licencji oprogramowania Microsoft 365 (2 części).
- WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH CZĘŚĆ 1
- Przeprowadzenie kursu języka angielskiego
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji technicznej dla budowy obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Lubaczów - Urządzenie parku w Lisich Jamach
- Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Samborowice, gmina Pietrowice Wielkie - budowa i modernizacja dróg transportu rolnego-etap 2-wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach realizacji inwestycji p.n. "Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Miasto Raciąż Część 2 pn. Rozbudowa placu Adama Mickiewicza w Raciążu"
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- "Przebudowa dróg gminnych: nr 400134W ul. Kościelna i nr 400126W ul. Fabryczna w Chlewiskach w ciągu komunikacyjnym od drogi wojewódzkiej 727 do drogi powiatowej nr 40004W"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy i przebudowy ulic w Przasnyszu (5 części) - II postępowanie
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.