Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Jurata: Dostawa środków utrzymania czystości nr sprawy: ZP/8/2009.
Numer ogłoszenia: 110538 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar" , ul. Wojska Polskiego, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6754285, faks 058 6754304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwjantar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków utrzymania czystości nr sprawy: ZP/8/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i środków do utrzymania czystości na obiektach zajmowanych przez Zamawiającego w WZW JANTAR w Juracie, w ilości i asortymencie określonym w załącznikach nr 2 na poszczególne zadania do SIWZ; 1) produkty muszą spełniać kryteria określone w Polskich Normach; 2) produkty musza być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa, będą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i dopuszczenia; 3) wszystkie produkty chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz ze sposobem użycia, bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do używania; 4) dostarczane produkty powinny posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości licząc od dnia każdorazowego odbioru tego towaru oraz musza posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.76.10.00 - Papier toaletowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie nr 1 1.000,- zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). Zadanie nr 2 1.000,- zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). Zadanie nr 3 1.000,- zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. Załącznik należy składać dla każdego zadania osobno. 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; Załącznik należy składać dla każdego zadania osobno. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4. wzoru umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Świadectwo jakości wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - Certyfikat ISO w zakresie wytwarzania i sprzedaży preparatów dezynfekujących, myjących, myjąco-konserwujących i kosmetyków- do zadania nr 1; 11. W przypadku produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz. U.z 2007r Nr 39, poz. 252) Zamawiający żąda dokumentu dostarczonego wraz z ofertą ważnego i aktualnego przez czas trwania umowy, wskazującego na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego. Stosowane środki dezynfekcyjne, myjaco-dezynfekcyjne i myjące: Jeżeli są niebezpieczne, oznaczenia na etykiecie- T,C,F,O,N,Xi,Xn- wymagane są Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgłoszone do Inspektora ds. Substancji i Preparatów Chemicznych w Łodzi Ustawa z 11.01.2001r. O substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. 2001 r. nr 11 poz. 84 ze zmianami Jeżeli są niebezpieczne i biobójcze lub są biobójcze (dezynfekcyjne) - Ustawa z 13.09.2002r. O produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. nr 35 poz. 252- wymagane Dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia- karty dostarczone powinny być przy pierwszej dostawie środka; 12. W przypadku kosmetyków zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach - kserokopia Potwierdzenia przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej- w zakresie oferowanych kosmetyków, wraz z dostawą. 13. Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowany asortyment nadaje się do kontaktu z żywnością i spełnia wymogi Ustawy z dnia 06.09.2001r. Dz. U. z 2001 nr 128 poz. 1408 o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością- do zadania nr1 14. Jeśli wygaśnięcie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu oraz zobowiązanie, że ww. dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu złożonych w ofercie. 15. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 5 16. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości chemii gospodarczej na kuchnię..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: - Dostawa środków czystości chemii gospodarczej na kuchnię. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz wyposażenie w dozowniki automatycznie przygotowujące roztwory o wymaganych stężeniach (w tym dla Działu Żywienia wyposażone w węże o długości minimum 15m z końcówką rozpylającą roztwory pod wysokim ciśnieniem umożliwiające swobodne wykorzystywanie w pomieszczeniach kuchennych, oraz automatyczne dozowniki do zmywarek gastronomicznych, pompy z nastawem czasowym do dozowania produktu do kanalizacji), w dozowniki podające gotowy produkt dla środków, które tego wymagają, a na stanowiska robocze w butelki i spryskiwacze z regulowanymi głowicami, gwarantującymi odpowiedni strumień środka z właściwymi dla określonego preparatu oznakowaniami, w tym produktów określanych jako niebezpieczne, dostarczone i serwisowane przez Wykonawcę zamówienia w cenie dostarczanych środków. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 1 do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.20.00-3, 39.83.12.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków utrzymania czystości na hotel..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Dostawa środków utrzymania czystości na hotel. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz wyposażenie na stanowiska robocze w butelki i spryskiwacze z regulowanymi głowicami, gwarantującymi odpowiedni strumień środka z właściwymi dla określonego preparatu oznakowaniami, w tym produktów określanych jako niebezpieczne, dostarczone i serwisowane przez Wykonawcę zamówienia w cenie dostarczanych środków. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 2 do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.83.12.40-0, 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.81.11.00-1, 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru toaletowego i różnych produktów do utrzymania czystości na hotel..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: - Dostawa papieru toaletowego i różnych produktów do utrzymania czystości na hotel. Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie nr 3 do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa środków czystości
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.