eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPowiat Żniński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Żnin: Powiat Żniński
Numer ogłoszenia: 11053 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiat Żniński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1. Albumu - (Powiat Żniński) 1.2. Folderu (Pałuki, region historyczno-etnograficzny, Powiat Żniński i okolice) 1.3. Folderu (Zabytki architektury świeckiej i sakralnej) 1.4. Folderu - Przewodnika turystycznego, Powiat Żniński, Pałuki -kraina niezwykła ( tylko wkładki wewnętrzne do przewodnika; Zamawiający posiada okładkę zewnętrzną) 1.5. Mapy turystycznej Powiatu Żnińskiego, (Pałuki - zobacz więcej) 2. Założenia techniczne: 2.1 Album (Powiat Żniński) nakład 1.000 egzemplarzy zgodnie z załączonym egzemplarzem wzorcowym oraz z uwzględnieniem sugerowanych przez Zamawiającego zmian. 2.2 Folder - (Pałuki, region historyczno - etnograficzny, Powiat Żniński i okolice) nakład 5.000 egzemplarzy w języku polskim, zgodnie z załączonym egzemplarzem wzorcowym. 2.3 Folder - (Zabytki architektury świeckiej i sakralnej) nakład 5.000 egzemplarzy w języku polskim, niemieckimi i angielskim zgodnie z załączonym egzemplarzem wzorcowym. 2.4 Folder Przewodnik turystyczny, (Powiat Żniński, Pałuki - kraina niezwykła) (tylko wkładki) nakład 1000 egzemplarzy z uwzględnieniem sugerowanych przez Zamawiającego zmian. 2.5. Mapa turystyczna Powiatu Żnińskiego,(Pałuki - zobacz więcej) nakład 3000 egzemplarzy zgodnie z załączonym egzemplarzem wzorcowym oraz z uwzględnieniem sugerowanych przez Zamawiającego zmian..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.10.00 - 74.41.10.00 78.20.00.00 - 78.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy oraz spełniają warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które należy potwierdzić w przedłożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie; 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania , zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia według formularza nr 2 oraz dokumentów określonych w rozdziale 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły (pełnia - nie spełnia) 4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych odpowiadających zasadom określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnych w kwestii sposobu jej sporządzania ze wszystkimi wymogami specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według formularza nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokumentów potwierdzających wymagania okreslone przez Zamawiającego, 2. Zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w niniejszym rozdziale tj: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. Nr 3 SIWZ). 2.1.3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( Referencje) (zał. nr 4 do SIWZ) 2.1.4. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych przy podejmowaniu zobowiązań w imieniu wykonawcy ( zał. Nr 5 do SIWZ) 2.1.5. Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert ( zał. Nr 6 do SIWZ) 2.1.6. Oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi ( zał. Nr 7 do SIWZ), 2.1.7. Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 8 do SIWZ). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty określone w ust. 2 zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ( warunki formalno prawne stanowiące o prawie Wykonawców do ubiegania się o zamówienie publiczne) były złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające a art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 (wkarunk materialne lub warunki potwierdzające zdolność Wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(soby uprawnioną) do reprezentacji Wykonawcy. 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.znin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 pokój nr 12 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego pokój nr 19..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.