eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Przebudowa dróg leśnych pożarowych Nr 5, 7, 19, 64 położonych na terenie Nadleśnictwa Tuczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Tuczno: Przebudowa dróg leśnych pożarowych Nr 5, 7, 19, 64 położonych na terenie Nadleśnictwa Tuczno
Numer ogłoszenia: 110540 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, fax 067 2593299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pila.lasy.gov.pl/strony/1/i/15007.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg leśnych pożarowych Nr 5, 7, 19, 64 położonych na terenie Nadleśnictwa Tuczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czterech dróg leśnych pożarowych w Nadleśnictwie Tuczno. Konstrukcja dróg oparta na wykorzystaniu geowłokniny i geokraty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części. Częścią każdego zamówienia jest przebudowa dwóch dróg lesnych. Części zamówienia. Część 1 obejmująca drogi : Droga leśna Nr 5 - leśnictwo Dzikowo Objęta przebudową droga leśna ma długość L = 2.399,7 m. Droga leśna Nr 7 - leśnictwo Rutwica Objęta przebudową droga ma długość L = 8.200 m. Część 2 obejmująca drogi : Droga leśna Nr 19 - leśnictwo Strzeliny Objęta przebudową droga ma długość L = 4.485,5 m. Droga leśna Nr 64 - leśnictwo Studnica Objęta przebudową droga ma długość L = 6.830 m. Zakres robót przewidzianych do wykonania na każdej drodze : Roboty ziemne związane z przebudowa polegać będą na wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz ułożeniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości odcinka drogi należy wykonać roboty przygotowawcze : - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, - usuniecie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod przebudowywaną drogę. Konstrukcja drogi : - warstwa górna z mieszanki żwirowej gr. 8 cm - warstwa dolna z mieszanki żwirowej gr. 12 cm - geowłóknina szer. 4,5m - wyprofilowane i zagęszczenie podłoża gruntowego, - geokrata nacinana H =10cm (małe komórki) w warstwie dolnej z mieszanki żwirowej gr. 12 cm, W celu separacji warstw projektuje sie ułożenie geowłókniny pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni. Odwodnienie : Powierzchniowe odwodnienie korony drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez odcinki rowów przydrożnych trójkątnych. Na odcinku budowy wycinki i karczowania drzew dokona Zamawiający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na całe zamówienie 80.000 zł wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert. . Dla części 1 - wadium w kwocie 40.000 zł Dal części 2 - wadium w kwocie 40.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VI.2003 - VI.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie przynajmniej dwóch dróg gruntowych o konstrukcji z użyciem geowłókniny i geokraty, w tym jedna droga o wartości nie mniejszej niż 900.000 zł, 2.dysponują osobami, które mogą być wyznaczona na stanowiska: a) Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i doświadczeniem w budowie dróg gruntowych o konstrukcji jw., b) kierowników robót ( na każdą część jeden kierownik robót ) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego., 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. spycharka lub spycharko - ładowarka (na każdą drogę),zagęszczarka gruntu ( na każdą drogę ), walec zwykły, walec wibracyjny, koparka, środki transportu ciężarowego środki transportu dostawczego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 500.000 zł ( na każdą drogę ), 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi ( na poziomie ponad 4 mln zł. rocznie. 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym ( na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł na każdą część zamówienia ). 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że :posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( osoby z uprawnieniami budowlanymi ), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 4 mln zł. rocznie. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1.Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8. Osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie 4 mln rocznie. 9. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw.. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 3. . Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości jw. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość pkt., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b)wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c)wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2007r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a, b, c na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana dla każdej z części odrębnie. Oceną za spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie suma uzyskanych pkt. za warunki nr 3 i 4 liczone dla każdej z części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o liczbie części, na które zamierza składać ofertę z podaniem nazwy części, które zamierza wykonywać. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 zł na każdą z części .9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków, strat i zobowiązań za lata obrotowe 2006 i 2007 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania - za lata obrotowe 2006r i 2007r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Tuczno ul. Klasztorna 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg leśnych Nr 5 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga leśna Nr 5 - leśnictwo Dzikowo Objęta przebudową droga leśna ma długość L = 2.399,7 m. Droga leśna Nr 7 - leśnictwo Rutwica Objęta przebudową droga ma długość L = 8.200 m. Zakres robót przewidzianych do wykonania na każdej drodze : Roboty ziemne związane z przebudowa polegać będą na wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz ułożeniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości odcinka drogi należy wykonać roboty przygotowawcze : - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, - usuniecie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod przebudowywaną drogę. Konstrukcja drogi : - warstwa górna z mieszanki żwirowej gr. 8 cm - warstwa dolna z mieszanki żwirowej gr. 12 cm - geowłóknina szer. 4,5m - wyprofilowane i zagęszczenie podłoża gruntowego, - geokrata nacinana H =10cm (małe komórki) w warstwie dolnej z mieszanki żwirowej gr. 12 cm, W celu separacji warstw projektuje sie ułożenie geowłókniny pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni. Odwodnienie : Powierzchniowe odwodnienie korony drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez odcinki rowów przydrożnych trójkątnych. Na odcinku budowy wycinki i karczowania drzew dokona Zamawiający..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg leśnych Nr 19 i 64.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga leśna Nr 19 - leśnictwo Strzeliny Objęta przebudową droga ma długość L = 4.485,5 m. Droga leśna Nr 64 - leśnictwo Studnica Objęta przebudową droga ma długość L = 6.830 m. Zakres robót przewidzianych do wykonania na każdej drodze : Roboty ziemne związane z przebudowa polegać będą na wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz ułożeniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości odcinka drogi należy wykonać roboty przygotowawcze : - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, - usuniecie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod przebudowywaną drogę. Konstrukcja drogi : - warstwa górna z mieszanki żwirowej gr. 8 cm - warstwa dolna z mieszanki żwirowej gr. 12 cm - geowłóknina szer. 4,5m - wyprofilowane i zagęszczenie podłoża gruntowego, - geokrata nacinana H =10cm (małe komórki) w warstwie dolnej z mieszanki żwirowej gr. 12 cm, W celu separacji warstw projektuje sie ułożenie geowłókniny pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni. Odwodnienie : Powierzchniowe odwodnienie korony drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez odcinki rowów przydrożnych trójkątnych. Na odcinku budowy wycinki i karczowania drzew dokona Zamawiający..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.