eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąWykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Nakło nad Notecią: Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 11060 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią w 2011 roku. Zakres usług geodezyjnych obejmuje następujące zadania : 1) Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną: - za pierwszą działkę - za każdą następną działkę. 2) Wznowienie granic: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. 3) Podział terenów rolnych: - pierwsza działka - każda następna działka. 4) Prowadzenie rozgraniczenia: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. 5) Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500; 1:1000; 1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej), dla celów urbanistyczno - planistycznych w wersji papierowej i elektronicznej w formie JPG lub CAD a) przy istniejącej mapie zasadniczej: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar. 6) Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500; 1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar. Mapy w zadaniu 5 i 6 zostaną wykonane w formie elektronicznej w formacie JPG lub CAD. 7) Wyznaczenie reperu roboczego: - za pierwszy reper - za każdy następny reper. 8) Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.): - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt. 9) Wytyczenie budynku - budowli: - do czterech punktów - każdy następny punkt. 10) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (syt. - wys.): - punkt pomierzony. 11) Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., Kolektora grawitacyjnego lub tłocznego): - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami. 12) Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego): - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami. 13) Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej: - pierwszej studni rewizyjnej na trasie - każdej następnej studni. 14) Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej: - pierwszej studni rewizyjnej - kompletnej (poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) - każdej następnej. 15) Wytyczenie drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia. 16) Wytyczenie drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia. 17) Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia. 18) Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia. 19) Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia. 20) Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia. Zamawiający każdorazowo wystawi zlecenie na realizację określonych prac geodezyjnych (zadań) oraz terminu wykonania prac. Termin każdorazowo zostanie uzgodniony z Wykonawcą. Uwaga: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty wg załaczonego druku

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem, z uwzględnieniem zasad ich wprowadzania. 2. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w następujących przypadkach: a) śmierci, chorobie lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie wykonywanej czynności, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji z pełnienia wykonywanej czynności. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 2 nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla osoby wykonującej określone zadania. 4. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Mista i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pok. nr 15 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pok. nr 9 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną - pierwsza działka - każda następna działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie granic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic - pierwszy punkt - każdy następny punkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział terenów rolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział terenów rolnych - pierwsza działka - każda następna działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie rozgraniczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie rozgraniczenia - pierwszy punkt - każdy następny punkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500;1:1000;1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) dla celów urbanistyczno - planistycznych (w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie JPG lub CAD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500;1:1000;1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) dla celów urbanistyczno - planistycznych (w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie JPG lub CAD) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500;1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500;1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyznaczenie reperu roboczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyznaczenie reperu roboczego - za pierwszy reper - za każdy następny reper.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.), - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wytyczenie budynku - budowli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie budynku - budowli - do czterech punktów - każdy następny punkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy(sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych) - punkt pomierzony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o. kolektora grawitacyjnego lub tłocznego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o. kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej - pierwszej studni rewizyjnej na trasie - każdej następnej studni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej - pierwszej studni rewizyjnej - kompletnej (poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) - każdej następnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wytyczenie drogi o długości do 500m, bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie drogi o długości do 500m, bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.