Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Nakło nad Notecią: Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 11060 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią w 2011 roku. Zakres usług geodezyjnych obejmuje następujące zadania : 1) Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną: - za pierwszą działkę - za każdą następną działkę. 2) Wznowienie granic: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. 3) Podział terenów rolnych: - pierwsza działka - każda następna działka. 4) Prowadzenie rozgraniczenia: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. 5) Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500; 1:1000; 1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej), dla celów urbanistyczno - planistycznych w wersji papierowej i elektronicznej w formie JPG lub CAD a) przy istniejącej mapie zasadniczej: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar. 6) Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500; 1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych: - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar. Mapy w zadaniu 5 i 6 zostaną wykonane w formie elektronicznej w formacie JPG lub CAD. 7) Wyznaczenie reperu roboczego: - za pierwszy reper - za każdy następny reper. 8) Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.): - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt. 9) Wytyczenie budynku - budowli: - do czterech punktów - każdy następny punkt. 10) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (syt. - wys.): - punkt pomierzony. 11) Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., Kolektora grawitacyjnego lub tłocznego): - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami. 12) Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego): - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami. 13) Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej: - pierwszej studni rewizyjnej na trasie - każdej następnej studni. 14) Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej: - pierwszej studni rewizyjnej - kompletnej (poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) - każdej następnej. 15) Wytyczenie drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia. 16) Wytyczenie drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia. 17) Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia. 18) Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia. 19) Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia. 20) Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia. Zamawiający każdorazowo wystawi zlecenie na realizację określonych prac geodezyjnych (zadań) oraz terminu wykonania prac. Termin każdorazowo zostanie uzgodniony z Wykonawcą. Uwaga: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wg załaczonego druku
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem, z uwzględnieniem zasad ich wprowadzania. 2. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w następujących przypadkach: a) śmierci, chorobie lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie wykonywanej czynności, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji z pełnienia wykonywanej czynności. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 2 nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla osoby wykonującej określone zadania. 4. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Mista i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, pok. nr 15
89-100 Nakło nad Notecią.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pok. nr 9 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział terenów na cele nierolnicze (decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną - pierwsza działka - każda następna działka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie granic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic - pierwszy punkt - każdy następny punkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział terenów rolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział terenów rolnych - pierwsza działka - każda następna działka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie rozgraniczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie rozgraniczenia - pierwszy punkt - każdy następny punkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500;1:1000;1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) dla celów urbanistyczno - planistycznych (w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie JPG lub CAD).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenów w skali 1:500;1:1000;1:2000 (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) dla celów urbanistyczno - planistycznych (w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie JPG lub CAD) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500;1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500;1:1000; (wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyznaczenie reperu roboczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyznaczenie reperu roboczego - za pierwszy reper - za każdy następny reper.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie punktu realizacyjnego (latarnia, słup itp.), - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wytyczenie budynku - budowli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie budynku - budowli - do czterech punktów - każdy następny punkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy(sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych) - punkt pomierzony.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o. kolektora grawitacyjnego lub tłocznego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o. kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego (wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej - pierwszej studni rewizyjnej na trasie - każdej następnej studni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej - pierwszej studni rewizyjnej - kompletnej (poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) - każdej następnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wytyczenie drogi o długości do 500m, bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie drogi o długości do 500m, bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie 1 km drogi bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie mapy do celów projektowych poprzedzone ustaleniem granic dla potrzeb zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808"
- Wykonanie mapy do celów projektowych poprzedzone ustaleniem granic dla potrzeb zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca"
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Orlika w Rogoźnie
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczegłowach
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Kwarcowej w Rogoźnie
- "BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W GMINIE STARE MIASTO" (w systemie "zaprojektuj i wybuduj")
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.