To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110620 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Witnica: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie udzielane jest w ramach projektu, pt.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521368-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Witnica, krajowy numer identyfikacyjny
21096688100000, ul.
Krajowej Rady Narodowej
6,
66-460
Witnica, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 216 446, faks
957 515 218, e-mail
wrg@witnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.witnica.pl
Adres profilu: www.bip.wrota.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju. Część nr 2: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19", 4 listwy zasilające do szafek 19", 4 organizery kabli do szafek 19", 4 zasilacze awaryjne do szafek 19" 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19", listwa zasilająca do szafek 19", organizer kabli do szafek 19" , wentylator do szafki 19" 42U, 2 telefony VoIP, 10 sztuk materiałów montażowych do szafek 19", 600 m skrętki UTP kat 5e, 600 sztuk wtyczek RJ45, 20 sztuk modułów keystone UTP RJ45, 5 sztuk podwójnych gniazd UTP RJ45, 16 kompletnych zestawów komputerowy dostosowany do roli serwera, 4 sztuki szaf rack 19'' 15U, 4 przełączniki zarządzalne, drukarka sieciowa, Szafa rack 19" 42U, Zasilacz awaryjny do szafki 19" 42U, 2 Przełączniki zarządzalne 19'', 2 Routery zarządzalne z punktem dostępowym, Router xDSL, modem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
32420000-3,
32413100-2,
32552410-4,
32422000-7,
32421000-0,
31224100-3,
31731100-0,
30213000-5,
33195100-4,
30232110-8,
32252000-4,
30237460-1,
30237135-4,
30237410-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Całkowita wartość zamówienia: 58204.59
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9579.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 10520 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19", 4 listwy zasilające do szafek 19", 4 organizery kabli do szafek 19", 4 zasilacze awaryjne do szafek 19" 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19", listwa zasilająca do szafek 19", organizer kabli do szafek 19" , wentylator do |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48625.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51195 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.