Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Gołdap: dostawy oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 11062 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi, ul. Kościuszki 25, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 615 08 54, fax 0-87 615 08 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa - samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego posiadającego oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV (23.13.20.00 - 1 oleje lekkie) do 31.12.2008r. w łącznej ilości około 65m3. Dostawy odbywać sie będą na żądanie zamawiającego, o czym wykonawca zostanie powiadomiony faksem lub telefonicznie co najmniej dwa dni przed wymaganą dostawą z określeniem ilosci danej partii dostawy. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu ilość dostaw oleju opałowego jest ilościa prognozowaną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. W przypadku podwyżki lub obniżki cen oleju opałowego Dostawca obowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego i przedstawić mu dokumenty potwierdzające zmianę ceny o taka samą wartość u producenta. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa jakości dla dostarczonego oleju opałowego. W ramach tego zamówienia olej opałowy należy dostarczać do dwóch kotłowni zlokalizowanych: w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Gołdapi przy ul. T. Kościuszki 25 i w Szkole Podstawowej w Galwieciach. Wymagane parametry i właściwości zamawianego asortymentu przedstawione sa szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej zamawiającego: www.sp3.goldap.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.13.20.00 - Oleje lekkie Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.18.10 - Oleje lekkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na pdst. art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III pkt. 2.2
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach dostarczonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu zawarta jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III pkt. 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3, 19 - 500 Gołdap, ul. T. Kościuszki 25, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3, 19 - 500 Gołdap, ul. T. Kościuszki 25, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Ełckiej w Gołdapi
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
więcej: przetargi w Gołdapi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.