Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Toruń: Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Dworu Artusa
Numer ogłoszenia: 110636 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury Dwór Artusa , Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 655 49 29, 655 49 39, faks 0-56 655 49 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.artus.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury podległa samorządowi gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Dworu Artusa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu przy ul. Rynek Staromiejski 6, CPV 7971000-4 Usługi ochroniarskie Zadaniem oferenta będzie strzeżenie obiektu i mienia Centrum Kultury Dwór Artusa poprzez: a). Obsadzenie pracownikiem ochrony posterunku jednoosobowego 16-godzinnego w obiekcie zamkniętym b). Monitoring elektroniczny w systemie dyskretnego ostrzegania DGG-16-z c). Konserwacja instalacji alarmowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności czy czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. Oferent powinien zapoznać się z lokalizacją ochranianego obiektu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: a). oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 44 i art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b). oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie została wszczęta procedura zmierzająca do uchylenia koncesji; oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia; akceptację istotnych postanowień umowy; według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć: a). aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego Rejestru Przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b). koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, na podstawie ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia /tj. Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm./ c). dokumenty stwierdzające, że osoby będące wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia d). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym przez art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia w myśl ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia /Dz. U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późn. zm./ z dołączonymi do wykazu licencjami potwierdzającymi wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony 1-go lub 2-go stopnia, wraz z potwierdzeniem, iż Zleceniobiorca nie jest Zakładem pracy chronionej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /Dz. U.z 2008r Nr 14, poz. 92 z późn. zm./; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ h). wykaz wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat usług o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. i). polisa potwierdzająca, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem, do wysokości przynajmniej 5.000.000 zł. j). wykaz posiadanych pojazdów, którymi dysponuje wykonawca w celu realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych w pkt. 6.2 a)., e)., f). niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b). Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c). Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.artus.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Dwór Artusa, Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Centrum Kultury Dwór Artusa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.