Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Ełk: dostawa artykułów sterylizacyjnych
Numer ogłoszenia: 11065 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp.z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów sterylizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - STERYLIZACYJNY PAPIER KREPOWY W ARKUSZACH Wymagania : -papier miękki - włókno celulozowe - zawartość chlorków nie większa niż 0,02%, siarczków nie większa niż 0,02% - wytrzymały na rozciąganie na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,0 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,6 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 0,8 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,5kN/m ( w celu potwierdzenia wytrzymałości należy dołączyć odpowiednie dokumenty wydane przez producenta) - stabilny wymiar w stanie suchym i mokrym - o dobrej przepuszczalności czynników sterylizacyjnych - gramatura minimum 60g/m2 - potwierdzenie szczelności mikrobiologicznej zgodnie z DIN 58953-6 wystawione przez certyfikowane laboratorium - zgodność z normą PN-EN 868 1 BIAŁY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach biały rozmiar 75cm x 75 cm 3000 2 BIAŁY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach biały rozmiar 90cm x 90 cm 1500 3 BIAŁY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach biały rozmiar 100cm x 100cm 1500 4 BIAŁY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach biały rozmiar 120cm x 120cm 2500 5 ZIELONY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach zielony rozmiar 75cm x 75 cm 3000 6 ZIELONY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach zielony rozmiar 90cm x90cm 1500 7 ZIELONY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach zielony rozmiar 100cm x 100cm 1500 8 ZIELONY Sterylizacyjny papier krepowy w arkuszach zielony rozmiar 120cm x 120cm 2500 9 TAŚMY WSKAŹNIKOWE para wodna 25mm x 50m 120 Razem: PAKIET II - RĘKAW FOLIOWO-PAPIEROWY ( test para wodna i tlenek etylenu) Wymagania: - wyrób nie powinien mieć nadruków na żadnej powierzchni , która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania - odstęp pomiędzy powtarzającym się nadrukiem na rękawie powinien być nie większy niż 155 mm - powierzchnia pojedynczego wskaźnika sterylizacji nie mniejsza niż 100 m2 - zgrzew fabryczny wielokrotny - na opakowaniach umieszczony nr LOT, rozmiar opakowania i kierunek otwierania w postaci piktogramu (otwartej torebki) znak CE - zgodnie z art. 6 Ustawy o Wyrobach Medycznych - opisy dotyczące wskaźników procesów sterylizacji umieszczonych na opakowaniu wykonane w języku polskim - wskaźniki sterylizacji umieszczone między warstwami laminatu lub w obrębie zgrzewu fabrycznego od strony folii - bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od papieru - folia o wysokiej wytrzymałości na rozerwanie, umożliwiające łatwą identyfikację zawartości - zgodność z normą EN-PN 868 1 PŁASKI 50 mm x 200m 15 2 PŁASKI 75 mm x 200m 30 3 PŁASKI 100 mm x 200m 20 4 PŁASKI 120 mm x 200m 40 5 PŁASKI 150 mm x 200m 20 6 PŁASKI 200 mm x 200m 20 7 PŁASKI 250 mm x 200m 30 8 Z FAŁDĄ 75 x 25 : 100m 50 9 Z FAŁDĄ 100 x 40 : 100m 50 10 Z FAŁDĄ 150 x 50 : 100m 50 11 Z FAŁDĄ 200 x 50 : 100m 40 12 Z FAŁDĄ 250 x 60 : 100m 40 13 Z FAŁDĄ 300 x 60 :100m 6 Razem: Pakiet III - POZOSTAŁE AKCESORIA DO STERYLIZACJI 1 WKŁADKI WCHŁANIAJĄCE (do wykładania tac z instrumentami chirurgicznymi w celu absorbcji nadmiaru wilgoci) rozmiar 25cm x 30 cm 2500 2 WKŁADKI WCHŁANIAJĄCE (do wykładania tac z instrumentami chirurgicznymi w celu absorbcji nadmiaru wilgoci) rozmiar 30cm x 50 cm 1500 3 Ochraniacze do narzędzi: rozmiar 5,0 cm x 12,8 cm Ochraniacze muszą posiadać przezroczystą kieszonkę na ostrze narzędzi umożliwiającą łatwą identyfikację narzędzi. 4000 4 Ochraniacze do narzędzi: rozmiar 9,0 cm x 17,5 cm Ochraniacze muszą posiadać przezroczystą kieszonkę na ostrze narzędzi umożliwiającą łatwą identyfikację narzędzi. 1500 5 Marker - nietoksyczny tusz, szybkoschnący, wodoodporny i żaroodporny, nieblaknący, do trwałego opisu plastykowych części opakowań sterylizacyjnych, kolor czarny, średnica pisaka 0,75mm 100 6 Marker - nietoksyczny tusz, szybkoschnący, wodoodporny i żaroodporny, nieblaknący, do trwałego opisu plastykowych części opakowań sterylizacyjnych, kolor zielony, średnica pisaka minimum 1,0 mm 100 Razem: Pakiet IV - POZOSTAŁE AKCESORIA DO STERYLIZACJI 1 Naboje z tlenkiem etylenu do sterylizacji masa gazu - 100 gramów (minimalna masa brutto - 112 gramów) 100% tlenek etylenu do sterylizatora gazu 3M STERI-VAC 5XL 430.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie Pakiet 1 - 1350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 2 - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 3 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Pakiet 4 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 do terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem (Za odpowiadające rodzajem uznaje się tożsame lub podobne dostawy artykułów sterylizacyjnych) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % złożonej oferty na dany pakiet Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada i dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. Deklaracja Zgodności oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dokumenty te muszą być opisane ze wskazaniem pakietu i pozycji, której dotyczą) b) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (jeśli pierwszy wpis dokonano na terenie RP) 2) Dotyczy Pakietu 2 Próbki oferowanego asortymentu po jednej sztuce (1mb) asortymentu danego producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 2) Uzupełniony załącznik nr 3 - wzór oferty. 3) Uzupełniony załącznik nr 4 - wzór dostaw. 4) Uzupełniony załącznik nr 5 - oświadczenie art.22, art.24
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk;pok. 027/A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk;Sekretariat pok. 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.