To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Namysłów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa Namysłów
Numer ogłoszenia: 110674 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74686 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów, ul. Parkowa 13, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190505, faks 077 4190506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa Namysłów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa Namysłów. Lokalizacja planowanego do budowy budynku usługowego (administracyjnego) i towarzyszącej mu infrastruktury, w tym budynku gospodarczo-garażowego i wiaty na sprzęt, ul. M.C. Skłodowskiej, 46-100 Namysłów, gmina Namysłów, województwo opolskie, cz. dz. nr 1256. 1.1. Zakres usługi obejmuje: Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - drogowej. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 etapy: 1.2.1. Etap I - inwestycyjny - budowy budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą, który podzielono na 3 części: 1.2.1.1. Weryfikacji dokumentacji projektowo-technicznej. Wykonawca - Inspektorzy nadzoru sprawdzają kompletność i weryfikują: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiary pod kątem ich poprawności i wzajemnej zgodności opracowań branżowych - dla budowy budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 1.2.1.2. Postępowania przetargowego - wyboru podmiotu gospodarczego, który będzie realizował zadanie inwestycyjne - budowę budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Wykonawca - Inspektorzy nadzoru sprawdzają: - zgodność kosztorysów ofertowych z dokumentacją projektową, przedmiarem i SIWZ oraz pod względem formalno-rachunkowym. Ponadto weryfikują kosztorysy ofertowe w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek. 1.2.1.3. Robót budowlanych - budowy budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1.2.2. Etap II - okres gwarancji i rękojmi po zakończeniu zadania inwestycyjnego - budowy budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W okresie tym Wykonawca przeprowadza przeglądy gwarancyjne. 1.2.3. Główne zadania i obowiązki Wykonawcy/ inspektorów nadzoru na budowie w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego oraz w okresie gwarancji i rękojmi: 1.2.3.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełni obowiązki inspektora nadzoru we własnej specjalności oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Zakres uprawnień i obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami). 1.2.3.2. Podczas realizacji robót Strony ustalają obowiązkową obecność na budowie: - Inspektor/ Koordynator w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 2 razy w tygodniu; - Inspektorzy nadzoru w pozostałych specjalnościach - wg potrzeb wynikających z realizacji poszczególnych zakresów robót, w uzgodnieniu z Koordynatorem. 1.2.3.3. W ramach pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do zwoływania i przeprowadzania, przy udziale Zamawiającego, przeglądów gwarancyjnych, w tym do sporządzania raportów z przeglądów gwarancyjnych i sporządzania protokołów usunięcia usterek przez wykonawcę robót, w terminach tak, jak podano poniżej lub na pisemne wezwanie Zamawiającego: - w pierwszym roku gwarancji i rękojmi cztery razy, w terminie do końca każdego kwartału; - w każdym kolejnym roku gwarancji i rękojmi, w terminie do 30 czerwca; - miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji i rękojmi. 1.2.3.4. Wykonawca reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami sztuki i wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych; 1.2.3.5. Wykonawca wypełnia obowiązki mu powierzone i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje; 1.2.3.6. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - zapoznanie się z dokumentacją techniczną, w tym m.in.: projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem; - udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót; - sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy); - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP i p.poż. oraz utrzymania porządku na budowie i drogach dojazdowych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; - analiza, weryfikacja oraz wyrażanie pisemnej opinii do przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów, w tym harmonogramu, programów naprawczych, kosztorysów i innych; - ustalenie i monitorowanie postępu robót w stosunku do harmonogramu realizacyjnego. W przypadku gdyby postęp robót nie był zadawalający z przyczyn niezależnych od wykonawcy robót do obowiązków Wykonawcy należy poinformowanie Zamawiającego o wszelkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane; - nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości używanych materiałów; - sprawdzenie dokumentów dla używanych materiałów w zakresie ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, kontrola i weryfikacja atestów i certyfikatów; - akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do wykonania robót pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia - zatwierdzanie Kart materiałowych; - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; - nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki; - uzgadnianie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; - opiniowanie i potwierdzanie zasadności składania przez wykonawcę robót zapytań do dokumentacji technicznej; - egzekwowanie od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu; - ocena pracy Wykonawcy robót i wnioskowanie o zmianę organizacji prowadzonych prac w przypadku braku oczekiwanego postępu i opóźnień w stosunku do harmonogramu realizacyjnego; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie prawidłowości i zgodności rozliczeń okresowych oraz ostatecznego rozliczenia robót, w tym ustalenie ewentualnych potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z Zamawiającym; - dokumentowanie na piśmie wydawanych kierownictwu budowy poleceń, uzgodnień, wytycznych, dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń; - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających w trakcie realizacji robót, w tym rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub podmiotu sprawującego nadzór autorski, z zastrzeżeniem ust. 1.2.6.; - przygotowanie i prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych wraz z ich dokumentowaniem; - przygotowywanie dla Zamawiającego pisemnych raportów, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego, zawierających wszelkie informacje mające znaczenie dla realizacji Inwestycji oraz działalności nadzoru inwestorskiego: --raporty tygodniowe zawierające krótkie informacje na temat realizowanego zakresu prac wraz z dokumentacją fotograficzną oraz informacje o stanie zatrudnienia (e-mail), --raporty miesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, ocenę Wykonawcy, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów - raporty składane Zamawiającemu najpóźniej w terminie 3 dni po zakończeniu miesiąca, --raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji - raporty przekazywane Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni od zdarzenia, --raportu końcowego z realizacji inwestycji w terminie 15 dni od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych, --raporty z przeglądów gwarancyjnych oceniających stan obiektu wraz z wykazem ewentualnych usterek, w terminie 3 dni od daty przeprowadzenia przeglądu, --wszelkich raportów wymaganych przez instytucje finansujące; - sprawdzanie i potwierdzanie dokumentów rozliczeniowych Inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym; - sporządzanie wniosków o naliczanie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu; - przedstawianie w ciągu 3 dni od zdarzenia dokumentacji fotograficznej ilustrującej wykonane roboty zanikowe i ulegające zakryciu; - sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - bezzwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy; - sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - bezzwłocznie jednak nie później niż w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy; - sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - bezzwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy, potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru; - sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, potwierdzenie gotowości do odbioru; - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych; - pomoc w przygotowaniu przez Wykonawcę niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; - weryfikacja i potwierdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej; - rozliczanie Wykonawcy robót budowlanych - weryfikacja protokołów odbioru poszczególnych etapów robót pod względem rzeczowym i finansowym; - rozliczenie wykonanego przez Wykonawcę robót zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, - zapewnienia zastępstwa, na czas urlopów i zwolnień lekarskich oraz w przypadkach losowych, osób o równorzędnych uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym. W przypadku nieuzgodnienia zastępstwa w ciągu 3 dni roboczych ma zastosowanie § 13 ust. 2.1. załączonego wzoru umowy. 1.2.4. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem. 1.2.5. Inspektor nie może podejmować decyzji skutkujących dla Zamawiającego zwiększeniem nakładów na realizację nadzorowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 1.2.6. Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie roboty niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia ludzi. 1.2.7. Wykonawca nie będzie powodował nieuzasadnionych przestojów w prowadzeniu robót budowlanych oraz dostosuje czas pełnienia nadzoru do czasu pracy wykonawcy tych robót, także w przypadku wprowadzenia wydłużonego dnia pracy lub pracy w dni ustawowo wolne od pracy. 1.2.8. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorował prace związane z usunięciem ewentualnych usterek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
- INWESDIM PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Spółka z o.o., ul. T. Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59630,40
Oferta z najniższą ceną: 59630,40 / Oferta z najwyższą ceną: 111315,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
- Budowa instalacji sieci okablowania strukturalnego, w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie" - Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.