Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Nowy Sącz: Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i fakturowaniem.
Numer ogłoszenia: 110676 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i fakturowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 60 osób bezrobotnych w trzech oddzielnych grupach po 20 osób. 2.1.2 Celem kursu jest nabycie przez kursantów umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy z wykorzystaniem kasy fiskalnej oraz sprzętu komputerowego. 2.1.3 Wykonawca zobowiązuje się do : 2.1.3.1 Promowania Europejskiego Funduszu Społecznego /EFS/ oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /POKL/ poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia logo EFS oraz logo POKL oraz informacji: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.1.3.2 Umieszczenia informacji o Europejskim Funduszu Społecznym na wszystkich materiałach związanych z jego przeprowadzeniem, w szczególności na zakupionym sprzęcie, publikacjach, dokumentach, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach certyfikatach lub innych zaświadczeniach oraz na stronie internetowej. 2.1.3.3 Uzupełnienia danych dotyczących instytucji szkoleniowej niezbędnych do dokonania rejestracji w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na stosownym formularzu, który zostanie przesłany do wybranej instytucji szkoleniowej. 3. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI KURSU: 3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w trzech oddzielnych grupach po 20 osób. 3.2 Planowany termin realizacji kursu dla pierwszej grupy 20 osób: 3.2.1 Rozpoczęcie szkolenia: 23.06.2008 r. 3.2.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 06.08.2008 r. 3.3 Planowany termin realizacji kursu dla drugiej grupy 20 osób: 3.3.1 Rozpoczęcie szkolenia: 07.07.2008 r. 3.3.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 20.06.2008 r. 3.4 Planowany termin realizacji kursu dla trzeciej grupy 20 osób: 3.4.1 Rozpoczęcie szkolenia: 06.10.2008 r. 3.4.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 20.11.2008 r. 3.5 Miejsce realizacji kursu: Nowy Sącz lub teren Powiatu Nowosądeckiego. 3.6 Miejsce odbywania praktyk: Nowy Sącz lub miejsce zamieszkania osoby bezrobotnej. Lista osób bezrobotnych kierowanych na kurs będzie wysyłana do instytucji szkoleniowej po rozstrzygnięciu przetargu. 3.7 W przypadku realizacji kursu na terenie Powiatu Nowosądeckiego, wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników kursu z Nowego Sącza do ośrodka szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza. 3.8 Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych lub zegarowych. 3.9 Zajęcia kursowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. 3.10 Ośrodek realizujący kurs zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursu. 3.11 Liczba godzin kursowych dla każdego uczestnika kursu wynosi 220 godzin, w tym: 3.11.1 150 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych (trwających nie później niż do godz. 16:00) obejmujących między innymi: 3.11.1.1 20 godzin pracy na kasie fiskalnej, 3.11.1.2 40 godzin pracy w komputerowym systemie obsługi sprzedaży - obsługa programu fakturowo-magazynowego. 3.11.2 70 godzin zegarowych praktyki w palcówkach handlowych. 3.12 Liczba osób na zajęciach praktycznych w placówkach handlowych nie powinna być większa niż 3 osoby. 3.13 Zamawiający wymaga, aby zajęcia komputerowe były prowadzone w dwóch grupach po 10 osób. Podziału na grupy dokona Wykonawca biorąc pod uwagę stopień umiejętności obsługi komputera. 4. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE W ZAKRESIE: 4.1 Merytorycznym: 4.1.1 Przygotowanie przez Wykonawcę szczegółowego programu i harmonogramu zajęć oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 4.1.2 Przeprowadzenie kursu zgodnie z programem i harmonogramem kursu; 4.1.3 Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom kursu odpowiednich, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie kursu i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu; 4.1.4 Program kursu powinien: a) gwarantować uczestnikom kursu solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno- praktyczne do egzaminów i do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy; b) uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 4.1.5 Program kursu powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: a) bezpieczeństwo i higiena pracy oraz przepisy przeciwpożarowe w obiekcie handlowym; b) zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego; c) organizacja gospodarki magazynowej; d) towaroznawstwo, rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego; e) obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży; f) dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego; g) obsługa urządzeń fiskalnych oraz urządzeń wspomagających system sprzedaży, programowanie kas, rejestracja sprzedaży, czytnik kodów kreskowych; h) realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych oraz reklamacje; i) komputerowy system obsługi sprzedaży, program fakturowo-magazynowy; j) marketing i reklama w handlu detalicznym, k) kultura osobista i etyka zawodowa na stanowisku sprzedawcy, l) nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem, m) zarządzanie pierwszym wrażeniem, znaczenie mowy ciała podczas sprzedaży, savoir - vivre, elementy autoprezentacji w kontakcie z klientem. 4.1.6 Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania tego kursu. 4.1.7 Dodatkowo kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131 poz. 216). 4.2 Organizacyjnym: 4.2.1 Zapewnienie odpowiedniej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 20 osób wraz z zapleczem sanitarnym. 4.2.2 Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny oraz sprzęt komputerowy. 4.2.3 Zapewnienie wszystkim uczestnikom kursu fartuchów ochronnych podczas odbywania zajęć praktycznych. 4.2.4 Zapewnienie osoby nadzorującej realizację kursu podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. 4.2.5 Prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu tj: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 4.2.6 Ilość stanowisk komputerowych oraz kas fiskalnych ma odpowiadać ilości kursantów. 4.2.7 Uczestnik kursu potwierdzi pisemnie odbycie praktyki zgodnie z tematyką zawartą w programie praktyk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 23.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), b) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 5.2 ppkt 5.2.2 - 5.2.8 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Oferta musi zawierać: 5.2.1 wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2.2 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, 5.2.3 oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.4 aktualne tj. z 2008 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), 5.2.5 wykaz wykonywanych tożsamych kursów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje od instytucji na rzecz których były wykonane usługi) - załącznik nr 4 do SIWZ, 5.2.6 kwalifikacje kadry dydaktycznej - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 5.2.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.2.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Kwalifikacje i umiejętności kadry dydaktycznej - 30
- 3. Certyfikat jakości usług - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego z siedzibą: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego z siedzibą: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118 na dzienniku podawczym..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na usługę opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu na powierzchni około 4 400 ha dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie Gminy Łososina Dolna (...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
- BZP.271.9.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - nieruchomości zabudowane
- BZP.271.8.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - renta planistyczna.
- Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1544 K Chełmiec - Naszacowice w km 9+904 - 9+435 w miejscowości Podegrodzie
- Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska nr 35112 oraz odbudowa drogi powiatowej nr 1504 K Ropa - Wawrzka - Florynka w km 7+786-7+860 wraz z odbudową przepustu w km 7+810 w m. Florynka
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.