Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Koszalin: Dostawa maszyn i sprzętu przeznaczonego do remontu dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 110682 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i sprzętu przeznaczonego do remontu dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących maszyn i sprzętu: 1. Ciągnik rolniczy - część I zamówienia; 2. Koparka kołowa - część II zamówienia; 3. Podnośnik koszowy - część III zamówienia; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ Warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 12 miesięcy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.26.00.00-3, 42.41.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę: a) W zakresie części I: Ciągnika rolniczego o wartości minimum 130 000 zł brutto b) W zakresie części II: Koparki o wartości minimum 300 000 zł brutto c) W zakresie części III: Podnośnika koszowego o wartości minimum 70 000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5) Zamawiający nie określa wymogu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, dostaw odpowiadających opisowi III.3.2), wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca powinien podać w Wykazie, o którym mowa w pkt 1) powyżej, informację o podmiocie, który wykonywał dostawy oraz załączyć dowody określające czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty. 3) Dowodami, o których mowa w pkt 1, są poświadczenia. Dowodami są również oświadczenia Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 4) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w Wykazie, o którym mowa w pkt 6 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na, wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów, dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 6) Informację zawierającą nazwy podwykonawców, na zasoby których powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt III.3.2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.powiat.koszalin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
Manowo 12a, 76-015 Manowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie Manowo 12a, 76-015 Manowo Sekretariat - pok. 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Doposażenie PZD w Koszalinie w maszyny i sprzęt przeznaczony do remontu dróg powiatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 2 Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej Działanie 2.1.Zintegrowany system transportowy województwa. Poddziałanie 2.1.2 Lokalna infrastruktura drogowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ciągnik rolniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do loco: Manowo 12a, 76-015 Manowo, fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części I zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koparka kołowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do loco: Manowo 12a, 76-015 Manowo, fabrycznie nowej koparki kołowej: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części II zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podnośnik koszowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do loco: Manowo 12a, 76-015 Manowo, następujących fabrycznie nowego Podnośnika koszowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części III zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
- DZP.261.6.2025 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem do koszenia
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Dostawa 3 ciągników rolniczych, fabrycznie nowych o roku produkcji 2024 lub 2025, wyposażonych w urządzenia do utrzymania dróg.
- "Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego"
- Zakup koparko-ładowarki dla Służb Komunalnych Gminy w Lyskach
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.