eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraBudowę zatoki parkingowej w ul. Ananasowej w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Zielona Góra: budowa zatoki parkingowej w ul. Ananasowej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 110694 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33470 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zatoki parkingowej w ul. Ananasowej w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż 5.150.000 euro na budowę zatoki parkingowej w ul. Ananasowej w Zielonej Górze. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej w ul. Ananasowej w Zielonej Górze. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowany przez Rajmunda Liberskiego - RAL Projektowanie - Konsulting projekt budowlany i wykonawczy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ: 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zatok postojowych dla samochodów osobowych po stronie południowej jezdni ul. Ananasowej. Ze względu na istniejące uzbrojenie zaprojektowano 3 odrębne zatoki, z czego do wykonania przewidziane są 2 zatoki, mieszczące: 4.1. pierwsza zatoka - 10 stanowisk; 4.2. druga zatoka - 25 stanowisk, w tym 3 dla osób niepełnosprawnych; 5. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 5.1. zdjęcie i wywiezienie humusu; 5.2. wykonanie, profilowanie i zagęszczenie koryta ziemnego; 5.3. wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm zagęszczonej mechanicznie, grubości warstwy 15 cm; 5.4. ustawienie krawężników betonowych 30 x 15cm na ławie z betonu B15, spoiny wypełnionej zaprawą cementową- piaskową; 5.5. ułożenie nawierzchnie z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo- pisakowej grubości 3 cm po zagęszczeniu (stanowiska parkingowe należy wyznaczyć pasem kostki czerwonej szerokości 20 cm); UWAGA: 1) odgraniczenie stanowisk postojowych od jezdni zapewnia istniejący, obniżony krawężnik betonowy; 2) odwodnienie projektowanych zatok parkingowych zapewnia istniejąca w ul. Ananasowej kanalizacja deszczowa 6. Opis stanu istniejącego: 1) ulica Ananasowa jest ulicą lokalną obsługi osiedla Zacisze, spełnia też rolę ulicy parkingowej dla mieszkańców przyległych do niej budynków; 2) istniejąca jezdnia o nawierzchni bitumicznej ma szerokość 6,00 m. Po stronie północnej na części ulicy znajdują się stanowiska parkingowe a dalej chodnik, pas zieleni i budynki mieszkalne; 3) ul. Ananasowa jest trasą równoległą do ulicy zbiorczej - Prostej, jezdnie obu ulic dzieli pas o szerokości 20,0 m, mieszczący chodnik przy ul. Prostej i pas zieleni szerokości 13,0 m . Zieleń na tym pasie jest częściowo zniszczona na skutek parkowania samochodów, które nie mieszczą się na utwardzonym parkingu po północnej stronie ulicy. 7. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ; 8. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z odpowiedzialnością cywilną kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia minimum 100.000 zł, obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 11. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 36 miesięcznej gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40919.31 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Glapa Przedsiębiorstwo Usługowe MAG - BUD, ul. Działkowa 19, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40919.31
  • Oferta z najniższą ceną: 40919.31 oferta z najwyższą ceną: 79409.31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.