eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego
Numer ogłoszenia: 110709 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152366 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie, ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tonerów do urządzeń drukujących, sprzętu drukującego, przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego, mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV, sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: komputera z oprogramowaniem - sztuk 21, pakietu biurowego Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm PL BOX lub równoważny - sztuk 5, zasilacza awaryjnego UPS sztuk 1, przełącznika sieciowego niezarządzalnego - sztuk 5, listwy komputerowej - sztuk 8, płyt CD sztuk 200, pudełek na płyty CD - sztuk 200, zasilacza do laptopa ASUS A6F-AP139 - sztuk 1, głośników do laptopa - sztuk 1, projektora multimedialnego - sztuk 1, CPV: 30213000-5, 48000000-8, 38652100-1, 30236000-2, 30234300-1, 32342412-3 Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, CPV: 30192113-6, 30125110-5 Zadanie 3 - kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych: laserowego i po dwa komplety tonerów do każdego urządzenia - sztuk 10, atramentowego i dwa komplety tuszy- sztuk 1 oraz drukarki laserowej mono i po dwa tonery na każde urządzenie - sztuk 2 CPV: 30232130-4, 30232110-8 Zadanie 4 - Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET NOD32 Business Edition Client lub równoważnego dla 79 użytkowników dla PUP Jędrzejów na okres jednego roku CPV: 48761000-0 Zadanie 5 - fabrycznie nowego mobilnego sprzętu nagłośnieniowego - sztuk 1, fabrycznie nowego telewizora - sztuk 1 oraz anteny TV pokojowej - sztuk 1 CPV: 32342400-6, 32300000-6, 32000000-3 Zadanie 6 - papieru komputerowego dwuwarstwowego - opak. 5, bindownicy na 300 kartek A4 - sztuk 1, ekranu projekcyjnego - sztuk 1, pilota multimedialnego - sztuk 2, gilotyny do papieru - sztuk 1 oraz bigówki do papieru - sztuk 1 CPV: 30197630-1, 30191000-4, 38653400-1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.43.00-1, 32.34.24.12-3, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 48.76.10.00-0, 32.34.24.00-6, 32.30.00.00-6, 32.00.00.00-3, 30.19.76.30-1, 30.19.10.00-4, 38.65.34.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, ul. Krótka 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60332,73

  • Oferta z najniższą ceną: 59958,81 / Oferta z najwyższą ceną: 67296,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8622,30

  • Oferta z najniższą ceną: 8622,30 / Oferta z najwyższą ceną: 45676,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 3 - fabrycznie nowego sprzętu drukującego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infover Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo - akcyjna, ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59948,97

  • Oferta z najniższą ceną: 52765,77 / Oferta z najwyższą ceną: 63957,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 4 - Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET NOD32 Business Edition Client lub równoważnego dla 79 użytkowników dla PUP Jędrzejów na okres jednego roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POINT Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3532,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2953,97

  • Oferta z najniższą ceną: 2953,97 / Oferta z najwyższą ceną: 3468,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 5 - fabrycznie nowego mobilnego sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 6 - fabrycznie nowego sprzętu biurowego oraz papieru komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Plus Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2362,03

  • Oferta z najniższą ceną: 2362,03 / Oferta z najwyższą ceną: 4675,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.