eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinSukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni w Sulęcinie i Wędrzynie do 15.12.2016 r.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Sulęcin: Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni w Sulęcinie i Wędrzynie do 15.12.2016 r.
Numer ogłoszenia: 110717 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie , ul. Daszyńskiego 58, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 7554656, faks 95 7553658.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.sulecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot podległy administracji samorzadowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni w Sulęcinie i Wędrzynie do 15.12.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni w Sulęcinie i Wędrzynie w ilości około 1300 ton..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert tj. do 07.07.2016 r. godz. 11.30 wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formie: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić na konto Zamawiającego : BANK PKO S.A. W SULĘCINIE Nr konta 07 1240 3624 1111 0000 3063 3977 Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 100 % Cena

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie jaki będzie sposób zagospodarowania w/w osadów ściekowych , czy będzie to: przetwarzanie (poza odzyskiem wyszczególnionym w art.96 ust.1 pkt.2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 roku Nr 0, poz. 21 z póź.zm.). odzysk na zasadach określonych w art. 96 ust.1 pkt.2-3 ustawy o odpadach - ze wskazaniem na konkretny sposób odzysku odpadów: do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz W przypadku stosowania osadów w celach określonych w art. 96 ust.1 pkt.2-3, przedłożenie: dokument potwierdzający prawo do władania gruntami spełniającymi wymagania w/w ustawy o odpadach o powierzchni niezbędnej do zagospodarowania wytwarzanych w ciągu trwania umowy osadów ściekowych (aktualny wypis z ewidencji gruntów) w jakiej dawce osady będą stosowane :należy również podać czy osady będą stosowane w dawce jednokrotnej na rok, czy w dawce skumulowanej raz na 2 lub raz na 3 lata., oświadczenie, że grunty na których będą stosowane osady ściekowe nie są objęte zakazami wymienionymi w art. 96 ust. 12 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach oraz spełniają wymagania § 2 ust.1 pkt. 4,5,6,7 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r., poz.257) oświadczenie, że na danych gruntach gdzie będą zastosowane osady z oczyszczalni ścieków w Sulęcinie i Wędrzynie nie będą stosowane osady z innych oczyszczalni ścieków oraz że niezwłocznie po dowiezieniu osadów na wskazane grunty Wykonawca dokona we własnym zakresie zmieszania (np. przeorania) osadu.oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się, wykonać na własny koszt w imieniu Zamawiającego badania gruntów (1 próbka / 5 ha) na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe każdorazowo przed ich zastosowaniem oraz przekazania badań gruntów Zamawiającemu przed odbiorem osadów. Badania gruntów winny być wykonane metodykami referencyjnymi wskazanymi w zał. 5 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r., poz.257). Zakres badań gruntów powinien być zgodny z § 6 w/w rozporządzenia. W przypadku przetwarzania (składowania, unieszkodliwiania lub odzysku) osadów ściekowych: kopia ważnej decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod:19 08 05) (unieszkodliwiania (w tym składowania), lub odzysku odpadów)-ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności oświadczenia ze po odebraniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) z oczyszczalni w Sulęcinie i Wędrzynie będą one stosowane w sposób i w miejscu określonym w w/w decyzji. Kopia ważnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) na terenie powiatów gdzie transport ten będzie się odbywał (m.in. sulęcińskiego) lub kopię umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w zezwolenie oraz kopię decyzji - zezwolenia firmy świadczącej usługę transportu na transport odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie 69-200 Sulęcin, ul. Daszyńskiego 58 ;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie 69-200 Sulęcin, ul. Daszyńskiego 58 ; Pokój nr. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.