To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110729 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Szczecin: Remont bieżni na Stadionie Lekkoatletycznym im. W. Maniaka przy ul. Litewskiej 20 w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519123-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, krajowy numer identyfikacyjny
81120536100000, ul.
ul. Władysława Szafera
7,
71245
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 223 427, faks
914 221 952, e-mail
jmatw@mosrir.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosrir.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont bieżni na Stadionie Lekkoatletycznym im. W. Maniaka przy ul. Litewskiej 20 w Szczecinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bieżni na obiekcie sportowym Stadion lekkoatletyczny im. W. Maniaka w Szczecinie przy ul. Litewskiej 20 polegającego na: a) wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni poliuretanowej zgodnie z dokumentacją projektową na zewnątrz i wewnątrz obiektu, stanowiącą załącznik nr 6 i nr 7 do siwz wraz z utylizacją, b) wykonanie niezbędnych rozbiórek nawierzchni i podbudowy wraz z utylizacją, c) wykonanie wymiany odwodnienia i pokryw, d) istniejące zraszacze kolidujące z wykonywaną nawierzchnią sportową należy przenieść i zamocować w nawierzchni z trawy naturalnej w odległości 1,0 m od skoku w dal i trójskoku, e) w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym drenażem należy go zlikwidować, f) wykonanie regulacji studni teletechnicznych dostosowując rzędne pokryw do danej lokalizacji, g) studnię w zakolu należy zmodernizować aby była chłonna poprzez wykonanie drenażu rozsączającego poprzez usypanie warstwy piasku odsączającego gr 10,0 cm pod studnią oraz 15,0 cm kruszywa, h) istniejącą studnię telemetryczną i stalowe pokrywy studni rewizyjnych należy przykryć trawa syntetyczną lub syntetyczną nawierzchnią sportową w zależności od nawierzchni w jakiej się ona znajduje, i) wykonanie nowych warstw podbudowy oraz fundamentów pod urządzenia sportowe, zgodnie z wymaganiami producenta urządzeń sportowych oraz PZLA dla kategorii III A stadionów, j) demontaż starych listew przyściennych w pomieszczeniu hali rozgrzewkowej wraz z utylizacją, k) montaż nowych listew przyściennych w pomieszczeniu hali rozgrzewkowej długości około 450,0 mb. Listwy należy wykonać z wykładziny PCV osadzonej w systemowych profilach/listwach przyściennych o parametrach wykładziny jako heterogeniczna do stosowania wewnątrz pomieszczeń, l) osadzenie nowego wyposażenia sportowego zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz (wewnątrz pozostaje tylko skrzynia z piaskiem - wymianie podlega jedynie nakładka), ł) wykonanie obrzeży betonowych 8x30 wraz z ławą betonową, m) wykonanie obrzeży betonowych z nakładką gumową wraz z ławą betonową jako krawędzie piaskownic skoku w dal, n) wykonanie warstw podbudowy pod nawierzchnię sportową zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 i nr 7 do siwz o) wykonanie podbudowy na zakolach bieżni według zamieszczonych wytycznych: - warstwa syntetycznej nawierzchni sportowej 13-14 mm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego zamkniętego drobnoziarnistego - gr. 3,0 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego częściowo zamkniętego - gr. 4,0 cm, - warstwa wyrównawcza: kruszywo łamane (0,0 - 4 mm) - gr. 5,0 cm, - warstwa nośna kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (31,5-63 mm) gr. 15,0 cm, - warstwa piasku średnioziarnistego - gr. 10,0 cm, - geowłóknina separująco - filtracyjna, - grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo do Is=0,97 p) wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu pełny poliuretan "full pur" w kolorze czerwonym (RAL nr 3016) w pomieszczeniu przeznaczonym do rozgrzewki w budynku biurowo-administracyjnym. Nawierzchnia powinna spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i nie może posiadać w swoim składzie komponentów z recyklingu oraz materiałów prefabrykowanych. Nie dopuszcza się zastosowania granulatu SBR z produkcji pierwotnej ani z recyklingu., r) wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu poliuretan "full pur" w kolorze czerwonym (RAL nr 3016) na stadionie zgodnie z wymogami PZLA. Nawierzchnia powinna spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i nie może posiadać w swoim składzie komponentów z recyklingu oraz materiałów prefabrykowanych. Nie dopuszcza się zastosowania granulatu SBR z produkcji pierwotnej ani z recyklingu. s) wykonanie "zaślepek" urządzeń sportowych po ich demontażu do zabezpieczenia powstałych nierówności na bieżniach i rozbiegach, t) wykonanie badań koniecznych do uzyskania certyfikatu lub świadectwa, u) uzyskanie świadectwa PZLA dla stadionu kategorii III A, w) wykonanie montażu nowego wyposażenia sportowego zgodnie z zaleceniami producenta i dokumentacji projektowej - w ilości pełnego kompletu wyposażenia konkurencji sportowych według rysunków w dokumentacji projektowej, y) malowanie linii wyznaczających tory biegowe dla konkurencji sportowych w różnych kategoriach sportowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45212000-6,
45233120-6,
45233000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3979010.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4894183.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.