Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Krotoszyn: Dostawa leków II dla SPZOZ Krotoszyn
Numer ogłoszenia: 110750 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków II dla SPZOZ Krotoszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków II dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet nr 1-5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.12.23.20 - Wyroby farmaceutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 5 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 5. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 10.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów (z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn,pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:00, miejsce: sektetariat SPZOZ Krotoszyn, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anatoksyna tężcowa ADS na wodorotlenku glinu amp. 0,5 ml szt. 2 000 Antytoksyna tężcowa końska 3 000 j.m. a 10 ml szt. 200 Antytoksyna jadu żmij 500 j.a. fiol. szt. 3 Antytoksyna botulinowa ABE a 10 ml fiol. szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy do pomiaru stężenia glukozy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ACCU - CHEK Aktive a 50 testów paskowych op. 130 2 Sensor Elektrodes a 50 testów paskowych op. 30 3 Keto - Diastix a 50 testów paskowych op. 10 4 SmartScan a 50 testów paskowych op. 5 5 Optium Electrodes a 50 op. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spirytus skażony hibitanem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus skażony hibitanem 0,5 % płyn - 1000 L.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Substancje do receptury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Acidum boricum pulvis kg. 5 2 Argentum nitricum g. 20 3 Benzinum liq. kg. 80 4 Calcium carbonicum pulvis kg. 1 5 Formaldehydum liq. kg. 60 6 Glycerinum liq. kg. 10 7 Glucosum pulvis kg. 20 8 Hydrogenium peroxydatum 30% liq. kg. 60 9 Jodum pulvis g. 10 10 Solutio Jodi Spirytuosum liq. kg. 10 11 Lanolinum anhydricum kg. 120 12 Mentholum g. 5 13 Oleum cacao g. 500 14 Paraffinum liq. kg. 180 15 Paraffinum sol. kg. 30 16 Rivanolum pulvis g. 10 17 Saccharum lactis pulvis g. 50 18 Spirytus salicylowy liq. kg. 20 19 Talcum pulvis kg. 5 20 Vaselinum album kg. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Amantadinum 100 mg tabletki powlekane szt. 300 2 Amantadinum 200 mg/500 ml roztwór do infuzji szt. 100 3 Paracetamolum inj. 10 mg/ml a 50 ml fiol. szt. 300 4 Paracetamolum inj. 10 mg/ml a 100 ml fiol. szt. 600 5 Teicoplaninum inj. 200 mg fiol. szt. 100 6 Teicoplaninum inj. 400 mg fiol. szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Dostawa autobusu niskoemisyjnego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Opracowanie danych fotogrametrycznych i wdrożenie portalu technicznego dla zobrazowań fotogrametrycznych, analiz przestrzennych z wizualizacją modelu 3D danych GESUT.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.