Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11075 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Wadowice: PT oświetlenia ulicznego -
Wykonanie projektów technicznych budowy
oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
pl. Jana Pawła II
23,
34100
Wadowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 33 873 18 11, e-mail
joannagrzyb@pro.onet.pl, faks
+48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (URL): www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT oświetlenia ulicznego -
Wykonanie projektów technicznych budowy
oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
Numer referencyjny: IR.271.3.15.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, bądź skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonanie robót budowlanych dla następujących zadań inwestycyjnych: a) Zadanie 1 - Budowa oświetlenia drogi gminnej - ul. Zawale w Choczni rejon od drogi krajowej nr 52 do torów kolejowych wraz z oświetleniem przejścia dla pieszych przez DK 52 w rejonie skrzyżowania z ul. Zawale (odcinek ok. 300 m) - b) Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kaczynie, rejon od drogi powiatowej nr 1736K do przysiółka Grzędzielówka (odcinek ok. 350 m) c) Zadanie 3 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1784K w Stanisławiu Górnym, rejon skrzyżowania drogi powiatowej z drogą do przysiółka Sosienki (odcinek ok. 100 m) d) Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym rejon od drogi powiatowej nr 1784K (obok remizy OSP) do końca drogi na przysiółku Lizarówka (odcinek ok. 450 m) e) Zadanie 5 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Pawlikówka, rejon działki nr 772/1, skrzyżowanie dróg gminnych (odcinek ok. 100 m) f) Zadanie 6 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Lizarówka, rejon działki nr 1019/3, (odcinek ok. 100 m)
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem tych zamówień będzie wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, bądź skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonanie robót budowlanych dla następujących zadań inwestycyjnych: a) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej od drogi krajowej nr 52 do przejazdu kolejowego (przysiółek Zaszkole). b) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Choczni - ul. Os. Pod Bliźniakami i łącznika z ul. Biała Droga. c) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - ul. Bohaterów Monte Cassino od nr 43 do nr 45. d) Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Ponikwi - odcinek dł. ok. 150m wzdłuż ośrodka wczasowego. e) Budowa oświetlenia drogi krajowej w Wadowicach - ul. Wojska Polskiego od sklepu "Gama" w kierunku Tomic dł. ok. 300m. f) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - ul. Iwańskiego odcinek przebudowywany dł. ok. 350m. g) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - os. Widok odcinek dł. ok. 100m w rejonie posesji nr 31, 33, 36. h) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Ponikwi - Chobot, oświetlenie drogi nr dz. 11451/1 w rejonie kładki przez potok Czerna, rejon działek nr 59/1, 62/1, 66/1. i) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Rokowie - oświetlenie drogi nr dz. 288/1 i 286 dł. ok. 250m. j) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Babicy - przysiółek Cupel odcinek od przystanku "Roków" na Cupel oraz w kierunku siedziby GDDKiA dł. ok. 350m. k) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - ul. Zawale od ul. Granicznej do wjazdu na "obwodnicę" (wzdłuż torów kolejowych i ogródków działkowych). l) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej - oświetlenie drogi gminnej nr 1861 wzdłuż działek nr 498/4, 498/3, 498/2, 498/1 oraz drogi nr 1862/5 wzdłuż działek nr 486/9, 486/13, 486/14, 486/12, 486/3. m) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Babicy - oświetlenie drogi gminnej Kosowizna dł. ok. 400m. n) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Barwałdzie Dolnym - oświetlenie drogi gminnej na Madydowo dł. ok. 300m. o) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Barwałdzie Dolnym - oświetlenie drogi gminnej na Zarąbki dł. ok. 400m. p) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Choczni - oświetlenie drogi gminnej na os. Patria dł. ok. 300m. q) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Górnej - oświetlenie drogi gminnej na Podlesie dł. ok. 300m. r) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Górnej - oświetlenie drogi gminnej "Łącznikowej" dł. ok. 300m. s) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej - oświetlenie drogi gminnej "Mosiurka" dł. ok. 400m. t) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej - oświetlenie drogi gminnej "Niziny" dł. ok. 300m. u) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej - oświetlenie drogi gminnej "Piecowisko" dł. ok. 300m.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 240
II.9) Informacje dodatkowe: Pożądany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 180 dni dla zadania nr 1, 2, 4 oraz 150 dni dla zadania nr 3, 5, 6, od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie:
1) Zadanie 1 - Budowa oświetlenia drogi gminnej - ul. Zawale w Choczni rejon od drogi krajowej nr 52 do torów kolejowych wraz z oświetleniem przejścia dla pieszych przez
DK 52 w rejonie skrzyżowania z ul. Zawale ( odcinek ok. 300 m ) - rys. 1.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 200 m.
2) Zadanie 2 -Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kaczynie, rejon od drogi powiatowej
nr 1736K do przysiółka Grzędzielówka (odcinek ok. 350 m) - rys. 2.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 200 m.
3) Zadanie 3 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1784K w Stanisławiu Górnym, rejon skrzyżowania drogi powiatowej z drogą do przysiółka Sosienki (odcinek ok. 100 m)
- rys. 3.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 100 m
4) Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym rejon od drogi powiatowej nr 1784K (obok remizy OSP) do końca drogi na przysiółku Lizarówka (odcinek ok. 450 m) -- rys. 4.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 200 m
5) Zadanie 5 -Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Pawlikówka, rejon działki nr 772/1, skrzyżowanie dróg gminnych (odcinek ok. 100 m)
- rys. 5.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 100 m
6) Zadanie 6 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Lizarówka, rejon działki nr 1019/3, ( odcinek ok. 100 m) - rys. 6.
Co najmniej 1 usługa polegającą na opracowaniu projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego o łącznej długości co najmniej 100 m.
6.2.3.2 Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione stanowiska.
Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia do projektowania)
1 Projektant Uprawnienia do projektowania specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), wycena ofertowa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony przewidują możliwość dokonania w Umowie następujących zmian: a) skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy lub jej poszczególnych Etapów w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanej w ust. 2; b) zmniejszenia lub zwiększenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy; c) zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; d) sposobu wykonania umowy; e) zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT - obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23% - przy czym całkowite wynagrodzenie netto wykonawcy pozostaje bez zmian. 2 Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania Umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych Etapów, w następujących przypadkach: a) niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, b) Jeżeli terminowe wykonanie umowy nie jest możliwe z powodu okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi, przez co należy rozumieć również przedłużające się ponad ustawowe terminy procedury organów administracji oraz podmiotów lub instytucji dokonujących uzgadniania lub opiniowania przedmiotu umowy, c) szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji poszczególnych opracowań lub Etapów Umowy, d) zmiany przepisów prawa w trakcie realizowania przedmiotu umowy, wymuszających dokonania zmian w sporządzanym projekcie budowlanym, 3 Strony przewidują możliwość zmiany sposobu wykonania umowy, w tym: a) zmiany osób i podmiotów: konieczność zmiany podwykonawców lub osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy), b) zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy: ? zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania prac bez zmiany ostatecznego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach przedmiotu umowy, ? zmiana terminów konsultacji i dokonywania odbiorów prac, jeżeli nie spowoduje to zwiększenia kosztów Zamawiającego. 4 W przypadkach określonych w punkcie 2 i 3 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego w terminie zawitym 14 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na harmonogram i/lub koszt realizacji przedmiotu Umowy, pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia stanowiska w przedmiotowej sprawie w terminie 21 dni od otrzymania powiadomienia Wykonawcy. 5 Ewentualne zmiany Umowy, o których mowa w p. 1, zostaną dokonane w formie Aneksu do Umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
osoba do kontaktów-Krzysztof Grajny
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Budowa oświetlenia drogi gminnej - ul. Zawale w Choczni rejon od drogi krajowej nr 52 do torów kolejowych wraz z oświetleniem przejścia dla pieszych przez
DK 52 w rejonie skrzyżowania z ul. Zawale (odcinek ok. 300 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kaczynie, rejon od drogi powiatowej
nr 1736K do przysiółka Grzędzielówka (odcinek ok. 350 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1784K w Stanisławiu Górnym, rejon skrzyżowania drogi powiatowej z drogą do przysiółka Sosienki (odcinek ok. 100 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym rejon od drogi powiatowej nr 1784K (obok remizy OSP) do końca drogi na przysiółku Lizarówka (odcinek ok. 450 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Pawlikówka, rejon działki nr 772/1, skrzyżowanie dróg gminnych (odcinek ok. 100 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogi gminnej w Stanisławiu Górnym przysiółek Lizarówka, rejon działki nr 1019/3, (odcinek ok. 100 m)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 240
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Wysokość kary umownej | 20 |
Termin realizacji | 20 |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek (...)-na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2025 r.
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.