To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Poznań: RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE I CHIRURGICZNE (Nr rej. A/47/10)
Numer ogłoszenia: 110763 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389824 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE I CHIRURGICZNE (Nr rej. A/47/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych określonych w Cenniku (Załącznik nr 2 do SIWZ), w którym podano dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 9 pakietach. Zamawiający wymaga, aby: - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - termin ważności produktów - nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia go do apteki szpitalnej; - etykietki produktów muszą być w języku polskim i zawierać: opis i nazwę handlową, producenta, rozmiary, serię, datę ważności, warunki przechowywania, ostrzeżenie o niebezpieczeństwie, CE. (Informacje te powinny być umieszczone na/w każdym opakowaniu jednostkowym); - na każdym opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym musi być uwidoczniony wskaźnik szczelności AQL; nie może on być wyższy od 1,5. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia (wraz z ofertą) aktualnego (najwcześniej z 2010r) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego powyższe wymaganie (tzw. protokuł z badań producenta rękawic, który zawiera dane techniczne mówiące o spełnieniu normy PN EN 455-1-2-3). - rękawice były pakowane w sposób umożliwiający pojedyncze wyjmowanie rękawiczki z pudełka (ochrona zawartości opakowania zbiorczego przed kontaminacją drobnoustrojami chorobotwórczymi) dotyczy pakietów: 1, 2, 3, 4; - produkty dostarczane podczas trwania umowy muszą być identyczne z produktami proponowanymi w ofercie przetargowej; Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczania na wezwanie szpitala w ciągu 3 dni roboczych osobno spiętych katalogów potwierdzających spełnianie parametrów oferowanych produktów ( w języku polskim); - dostarczenia wraz z ofertą aktualnego (najwcześniej z 2010r) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego zawartość protein (dotyczy rękawic lateksowych) np. protokołu badań producenta rękawic potwierdzającego spełnienie normy PN 455-1-2-3; - dostarczenia wraz z ofertą certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych, przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenia wraz z ofertą - w celu potwierdzenia spełniania określonych wymagań oraz dokonania oceny jakości przez Zamawiającego - bezpłatnych próbek. Zamawiający wymaga dostarczenie bezpłatnych próbek po minimum: 10 par dla każdej pozycji jałowych rękawic chirurgicznych; 1 karton dla każdej pozycji rękawic diagnostycznych Próbki musza być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Nie zużywalne próbki zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofert i ocenie, na pisemny wniosek wykonawcy, który należy złożyć najpóźniej w ciągu 30dni od podpisania umów. Po tym terminie ew. pozostałe próbki zostaną zużyte prze Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Abook Sp. z o. o., ul. Brzostowska 22, 04-985 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62275,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70962,40
Oferta z najniższą ceną: 58524,99 / Oferta z najwyższą ceną: 86121,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o. o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34723,64
Oferta z najniższą ceną: 34723,64 / Oferta z najwyższą ceną: 47810,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39033,60
Oferta z najniższą ceną: 39033,60 / Oferta z najwyższą ceną: 51841,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o. o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22687,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22365,95
Oferta z najniższą ceną: 22074,64 / Oferta z najwyższą ceną: 30749,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4746,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4534,12
Oferta z najniższą ceną: 4534,12 / Oferta z najwyższą ceną: 9068,26
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53930,14
Oferta z najniższą ceną: 53930,14 / Oferta z najwyższą ceną: 86474,22
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o. o. Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28047,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29704,70
Oferta z najniższą ceną: 29704,70 / Oferta z najwyższą ceną: 29704,70
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mercator Medical S. A., ul. Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8081,19
Oferta z najniższą ceną: 8081,19 / Oferta z najwyższą ceną: 11909,10
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mercator Medical S. A., ul. Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17391,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20918,50
Oferta z najniższą ceną: 19881,68 / Oferta z najwyższą ceną: 24920,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony osobistej jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku
- Rękawice medyczne
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa rękawic, odzieży i zestawów ochronnych
- "Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych"
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.