Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Gdańsk: wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropów i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 110764 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropów i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku.
1.1 Opis budynku
Budynek mieszkalny jest budynkiem wolnostojącym, jednopiętrowym z poddaszem użytkowym, podpiwniczony.
Budynek wykonano w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany piwnic i ściany kondygnacji naziemnych murowane z cegły pełnej 25/38cm.
Więźba dachowa drewniana, dwuspadowa, dach pokryty papą.
Stropy międzykondygnacyjne drewniane, w piwnicy częściowo ceramiczne.
Schody z piwnicy na parter drewniane zabiegowe natomiast z parteru na piętro oraz z piętra na poddasze - drewniane jednobiegowe bez spocznika.
Elewacja budynku otynkowana. Tynk miejscami zabrudzony, zniszczony mechanicznie, lokalnie z ubytkami odsłaniającymi warstwy muru.
Drzwi od strony ulicy i od strony podwórza do piwnicy - stare, zniszczone i o niskiej szczelności.
Obiekt znajduje się w gminnej ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.
2. Zakres robót obejmują roboty związane z:
- dociepleniem ścian zewnętrznych piętra i parteru wraz z naprawą elewacji,
- wykonaniem docieplenia fundamentów wraz z izolacją pionową i poziomą,
- wykonaniem nowej posadzki w piwnicy,
- remontem stropu nad piwnicą,
- remontem schodów z piwnicy na parter,
- usunięciem w mieszkaniach miejsc zagrzybionych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany budynku pn Projekt budynku gminnego przy ul. Białej 5 w Gdańsku w zakresie naprawy stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego, docieplenia ścian zewnętrznych Gdańsk, ul. Biała 5 80-435 Gdańsk obręb 0042, dz.nr 529 - załącznik nr 1 do siwz.
a) Projekt architektoniczno-budowlany - załącznik nr 1.1.do siwz.
- Rysunek nr AY - 001 Sytuacja - załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr AI - 001 Zdjęcia - elewacje stan istniejący - załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr AI - 002 Zdjęcia - wnętrze stan istniejący - załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr AI - 003 Zdjęcia - strop nad piwnica stan istniejący - załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr AI - 004 Rzut piwnicy- stan istniejący - załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr AI - 005 Rzut parteru - stan istniejący - załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr AI - 006 Rzut piętra - stan istniejący - załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr AI -007 Elewacja frontowa i tylna - stan istniejący - załącznik nr 1.1.8 do siwz,
- Rysunek nr AI - 008 Elewacje boczne - stan istniejący - załącznik nr 1.1.9 do siwz,
- Rysunek nr AP - 001 Rzut piwnicy - załącznik nr 1.1.10 do siwz,
- Rysunek nr AP - 002 Rzut parteru - załącznik nr 1.1.11 do siwz,
- Rysunek nr AP - 003 Rzut piętra- załącznik nr 1.1.12 do siwz,
- Rysunek nr AP - 004 Elewacja frontowa i tylna - załącznik nr 1.1.13 do siwz,
- Rysunek nr AP - 005 Elewacje boczne - załącznik nr 1.1.14 do siwz,
- Rysunek nr AP - 006 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana ocieplana - załącznik nr 1.1.15 do siwz,
- Rysunek nr AP - 007 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana nieocieplana - załącznik nr 1.1.16 do siwz,
- Rysunek nr AP - 008 Detal okna - ściana nieocieplana - załącznik nr 1.1.17 do siwz,
- Rysunek nr AP - 009 Detal okna - ściana ocieplana - załącznik nr 1.1.18 do siwz,
- Rysunek nr AP - 010 Detal gzymsu - elewacja tylna - załącznik nr 1.1.19 do siwz,
- Rysunek nr AP - 011 Detal gzymsu - elewacja frontowa - załącznik nr 1.1.20 do siwz ,
- Rysunek nr AP - 012 Detal schodów do piwnicy - załącznik nr 1.1.21 do siwz,
- Rysunek nr AP - 013 Detal stropu- załącznik nr 1.1.22 do siwz,
b) Orzeczenie o stanie technicznym. Budynek mieszkalny - dz. Nr 529, obręb 042 Gdańsk, ul. Biała 5 -załącznik nr 1.2 do siwz.
- Rysunek Rzut piwnicy - załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 1.2.2 do siwz (10 fotografii).
c) Projekt budowlany - Konstrukcja - Projekt remontu stropu nad piwnicą. Gdańsk ul. Biała 5 - dz.nr 529, obręb 042- załącznik nr 1.3 do siwz.
- Rysunek nr K/1 Rzut stropu nad piwnicami - załącznik nr 1.3.1 do siwz,
- Rysunek nr K/2 A, B i C Szczegóły stropu - załącznik nr 1.3.2 do siwz,
- Rysunek nr K/3 Przekrój płyty stropowej - załącznik nr 1.3.3 do siwz,
- Rysunek nr K/4 Bieg schodowy z piwnicy na parter - załącznik nr 1.3.4 do siwz,
3.2. Projekt wykonawczy budynku pn. Projekt budynku gminnego przy ul. Białej 5 w Gdańsku w zakresie naprawy stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego, docieplenia ścian zewnętrznych Gdańsk, ul. Biała 5 80-435 Gdańsk obręb 0042, dz.nr 529 - załącznik nr 2 do siwz.
a) Projekt architektoniczno-budowlany - załącznik nr 2.1 do siwz.
- Rysunek nr AY - 001 Sytuacja - załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr AI - 001 Zdjęcia - elewacje stan istniejący - załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr AI - 002 Zdjęcia - wnętrze stan istniejący - załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr AI - 003 Zdjęcia - strop nad piwnica stan istniejący - załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr AI - 004 Rzut piwnicy- stan istniejący - załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr AI - 005 Rzut parteru - stan istniejący - załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr AI - 006 Rzut piętra - stan istniejący - załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr AI - 007 Elewacja frontowa i tylna - stan istniejący - załącznik nr 2.1.8 do siwz,
- Rysunek nr AI - 008 Elewacje boczne - stan istniejący - załącznik nr 2.1.9 do siwz,
- Rysunek nr AP - 001 Rzut piwnicy - załącznik nr 2.1.10 do siwz,
- Rysunek nr AP - 002 Rzut parteru - załącznik nr 2.1.11 do siwz,
- Rysunek nr AP - 003 Rzut piętra- załącznik nr 2.1.12 do siwz,
- Rysunek nr AP - 004 Elewacja frontowa i tylna - załącznik nr 2.1.13 do siwz,
- Rysunek nr AP - 005 Elewacje boczne - załącznik nr 2.1.14 do siwz,
- Rysunek nr AP - 006 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana ocieplana - załącznik nr 2.1.15 do siwz,
- Rysunek nr AP - 007 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana nieocieplana - załącznik nr 2.1.16 do siwz,
- Rysunek nr AP - 008 Detal okna - ściana nieocieplana - załącznik nr 2.1.17 do siwz,
- Rysunek nr AP - 009 Detal okna - ściana ocieplana - załącznik nr 2.1.18 do siwz,
- Rysunek nr AP - 010 Detal gzymsu - elewacja tylna - załącznik nr 2.1.19 do siwz,
- Rysunek nr AP - 011 Detal gzymsu - elewacja frontowa - załącznik nr 2.1.20 do siwz,
- Rysunek nr AP - 012 Detal schodów do piwnicy - załącznik nr 2.1.21 do siwz,
- Rysunek nr AP - 013 Detal stropu- załącznik nr 2.1.22 do siwz.
b) Orzeczenie o stanie technicznym. Budynek mieszkalny Gdańsk, ul. Biała 5 -załącznik nr 2.2 do siwz.
- Rysunek Rzut piwnicy - załącznik nr 2.2.1 do siwz,
- Dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 2.2.2 do siwz (10 fotografii).
c) Projekt wykonawczy - Konstrukcja - Projekt remontu stropu nad piwnicą. Gdańsk ul. Biała 5 - dz.nr 529, obręb 042 - załącznik nr 2.3 do siwz.
- Rysunek nr K/1 Rzut stropu nad piwnicami - załącznik nr 2.3.1 do siwz,
- Rysunek nr K/2 A, B i C Szczegóły stropu - załącznik nr 2.3.2 do siwz,
- Rysunek nr K/3 Przekrój płyty stropowej - załącznik nr 2.3.3 do siwz,
- Rysunek nr K/4 Bieg schodowy z piwnicy na parter - załącznik nr 2.3.4 do siwz,
3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane. Wymagania ogólne. Roboty budowlane w zakresie budynków - załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty Konstrukcyjne. Betonowanie. Zbrojenie (przygotowanie i montaż zbrojenia) - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty przy wznoszeniu rusztowań. Wznoszenie rusztowań. Demontaż rusztowań - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Izolacyjne przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Okładziny z płyt Gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe). Instalowanie ścianek działowych - załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych - załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kładzenie i wykładanie podłóg. Pokrywanie podłóg. Kładzenie terakoty - załącznik nr 12 do siwz.
3.13. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków - załącznik nr 13 do siwz.
3.14. Przedmiar - kolorystyka elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami towarzyszącymi Gdańsk, ul. Biała 5- załącznik nr 14 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 roboty polegające na wykonaniu robót konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
- 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych), a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie dla danego rodzaju.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
W tym przypadku, podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie robót budowlanych dla danego rodzaju robót w wymaganej liczbie. Ponadto w sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu musi on być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował udostępniony zakres robót budowlanych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
- osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
- osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie
lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu: - robót konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
- remontu i docieplenia ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
- izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (lambda) zastosowanego przez Wykonawcę materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych (styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła zastosowanego do izolacji ścian materiału izolacyjnego wynosi 0,040 W/m K (została określona w pkt 6.1 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla zastosowanego do izolacji ścian materiału izolacyjnego powyżej 0,040 W/m K spowoduje odrzucenie oferty.
f) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (lambda) zastosowanego przez Wykonawcę materiału izolacyjnego dla cokołu budynku (polistyren lub styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła zastosowanego do izolacji cokołu materiału izolacyjnego wynosi 0,040 W/m K (została określona w pkt 6.1 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenie ciepła dla zastosowanego do izolacji cokołu materiału izolacyjnego powyżej 0,040 W/m K spowoduje odrzucenie oferty.
g) Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.75
- 2 - wartość współczynnika przewodzenia ciepła styropianu - 0.15
- 3 - wartość współczynnika przewodzenia ciepła styropianu lub polistyrenu - 0.10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5oC przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) wstrzymania robót przez zamawiającego w przypadku niewyprowadzenia lokatorów z parteru budynku w terminie maksymalnym 40 dni od dnia podpisania umowy, uniemożliwiających wykonywanie remontu stropu piwnicznego,
d) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b, 1c i 1d termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 49,20 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.06.2016.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.05.2016 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.