eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5312P na odcinku Godziesze Małe - Wola Droszewska (granica powiatu)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Kalisz: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5312P na odcinku Godziesze Małe - Wola Droszewska (granica powiatu)
Numer ogłoszenia: 110791 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78173 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5312P na odcinku Godziesze Małe - Wola Droszewska (granica powiatu).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem jest Przebudowa drogi powiatowej nr 5312P na odcinku Godziesze Małe - Wola Droszewska (granica powiatu). 2.Usługa obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego dla robót drogowych. 3.Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: 1)projekt przebudowy drogi, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do siwz, obejmuje swoim zakresem wykonanie całości robót na drodze powiatowej nr 5312P. Zakres robót, przewidziany do realizacji w ramach niniejszego postępowania, zawarty w przedmiarze robót (stanowiącym załącznik nr 5 do siwz), stanowi część zakresu robót objętego dokumentacją projektową. 4.Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1)sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2)współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 3)współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 4)nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 5)zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 6)nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 7)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 8)monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 9)udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 10)kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 11)wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 12)kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 13)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 14)stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 15)zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 16)zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 17)sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 18)zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 19)weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 20)dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 21)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 22)doradzanie Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 23)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 24)poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 25)sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót oraz kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru końcowego oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 26)poświadczanie terminu zakończenia robót, 27)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 28)zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 29)identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 30)powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 31)rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 32)wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 33)udział w sporządzaniu protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót, wykonania robót nieprzewidzianych oraz robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac i nadzorowaniem wykonania tych robót, w ramach niniejszej umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, 34)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 35)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez przedstawicieli Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 , wyjaśnianie wątpliwości, udział w przygotowywaniu pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 36)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 37)wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 38)dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 39)zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 40)wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 41)określenie sposobu zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 5. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV : 71247000-1. 6. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPROJEKT s.c. Teresa i Zenobiusz Lewandowscy, ul. Tatrzańska 108, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159836,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52152,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.