eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi telekomunikacyjne świadczone za pośrednictwem telefonów komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Warszawa: Usługi telekomunikacyjne świadczone za pośrednictwem telefonów komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 110807 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5831700, fax 022 6219272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ministerstwo lub innyorgan krajowy lub regionalny. Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telekomunikacyjne świadczone za pośrednictwem telefonów komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi telekomunikacyjnej dla 9 numerów wraz z dostarczeniem aparatów telefonicznych z ich aktywacją. - 5 numerów w terminie od 31.08.2007r do 30.08.2009r - 3 numery w terminie od 6.10.2007r. do 5.10.2009r. - 1 numer - 24 miesiące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust.2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia-nie spełnia. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. 3.1 siwz - spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane-Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - §1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy/i inne dokumenty(podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej)/jeżeli składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art.22 i 24 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.oip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Lindleya 16, 00-973 Warszawa, pokój 220 (drugie piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.