To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Kętrzyn: DOSTAWA URZĄDZEŃ I PRZYRZĄDÓW UŻYWANYCH NA SALACH OPERACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 110819 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73937 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, faks 089 7513797.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ I PRZYRZĄDÓW UŻYWANYCH NA SALACH OPERACYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, urządzeń i przyrządów używanych na salach operacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na tzw. Pakiety, szczegółowy wykaz oraz opis w załączniku Nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - warunki graniczne. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas dostawy do Zamawiającego, zapewnia rozładunek, instalację i pierwsze uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i użytkowania. Wykonawca sporządzi i dostarczy wraz ze sprzętem protokół zdawczo - odbiorczy, dokumenty dopuszczające do używania, instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiany asortyment fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowane nie wcześniej niż przed rokiem 2010. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na urządzenia lub narzędzia regenerowane, używane lub będące przedmiotem pokazów, demonstracji, itp. Narzędzia: -narzędzia muszą być wykonane ze stali szlachetnej narzędziowej, spełniającej wymogi normy PN-EN 10088-1;1998 (ISO-7153-1) lub równoważnej, -informacje dotyczące stali mają być potwierdzone certyfikatem producenta narzędzi, -oferowane narzędzia mają być zmatowione, hartowane próżniowo, ze wstępną pasywacją wykonaną przez producenta, -w przypadku nożyczek ramiona mają być łączone za pomocą śrubki lub wkrętem, odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkręceniem, -narzędzia mają być oznakowane logo Szpitala - zależnie od wielkości narzędzia nazwa Szpital Kętrzyn (zamawiający dopuszcza skrócenie napisu zależnie od wielkości narzędzia), lub logo szpitala, metodą laserową, Zamawiający wymaga szczegółowego opisu w języku polskim odnośnie mycia, dezynfekcji i sterylizacji. Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków zalecanych przez producenta do dezynfekcji narzędzi. Zamawiany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia, tj. posiadać dopuszczenie do obrotu i używania - Deklaracja zgodności, Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.), Certyfikat CE - alternatywnie. Wymagane jest, aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji, którego wyrobu dotyczą. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu w godz. 7.30-14.30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1. Sprzęt laryngologiczny różny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiaclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6648,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6441,76
Oferta z najniższą ceną: 5740,55 / Oferta z najwyższą ceną: 9976,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2. Narzędzia do mikrochirurgii ucha
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8706,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8848,63
Oferta z najniższą ceną: 8594,66 / Oferta z najwyższą ceną: 13667,42
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3. Narzędzia do zestawu Kleinssasera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12555,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11410,48
Oferta z najniższą ceną: 11410,48 / Oferta z najwyższą ceną: 16715,78
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4. Asortyment laryngologiczny pozostały
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emergo Adam Parda, ul. Ostrobramska 83/1102C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18746,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26247,10
Oferta z najniższą ceną: 26247,10 / Oferta z najwyższą ceną: 26247,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5. Pozostałe akcesoria do Zestawu Kleinsassera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medicus Aparatura i Instrumenty Medyczne Maciej Mazur, Marek Mazur Sp. z o.o., Pl. Powstańców Śląskich 11/1, 53-329 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1044,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 953,37
Oferta z najniższą ceną: 953,37 / Oferta z najwyższą ceną: 953,37
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6. Wiertarka operacyjna laryngologiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59999,93
Oferta z najniższą ceną: 59999,93 / Oferta z najwyższą ceną: 59999,93
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr 7. Mikroskop operacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU BUD-MAREK - usługi budowlane Adrian Seliga
jakie przetargi wygrała firma
PHU BUD-MAREK - usługi budowlane Adrian Seliga
- VENA ENTIS LELIGA MICROSCOPE A. Seliga, ul. Lechicka 23, 91-230 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37383,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39700,00
Oferta z najniższą ceną: 39700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet Nr 8. Sprzęt różny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMERGO Adam Parda, ul. Ostrobramska 83/1102C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15551,50
Oferta z najniższą ceną: 15551,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16595,68
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet Nr 9. Wyposażenie sali operacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMERGO Adam Parda, ul. Ostrobramska 83/1102C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54029,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57434,48
Oferta z najniższą ceną: 57434,48 / Oferta z najwyższą ceną: 57434,48
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet Nr 10. Urządzenie do elektrokoagulacji w osłonie argonowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMED T. Jakubik, R. Mazurek Sp. j., ul. Ryżowa 69a, 05-816 Opacz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36099,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37769,59
Oferta z najniższą ceną: 37769,59 / Oferta z najwyższą ceną: 48704,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.