eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola Nr 15 w Oświęcimiu w roku 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Oświęcim: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola Nr 15 w Oświęcimiu w roku 2014
Numer ogłoszenia: 11082 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491528 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 15 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 43, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 842 46 35, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola Nr 15 w Oświęcimiu w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola Nr 15 w Oświęcimiu w roku 2014. Część I zamówienia: Mięso i wędliny. Część II zamówienia: Warzywa i owoce świeże. Część III zamówienia: Różne produkty spożywcze. Część IV zamówienia: Produkty mleczarskie, jaja, ryby i tłuszcze pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Część V zamówienia: Warzywa i owoce mrożone. Część VI zamówienia: Mięso drobiowe i podroby. Część VII zamówienia: Pieczywo. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Pełny zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy. 4. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych (sobota, niedziela, święta, ferie). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z planowanej dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym, najpóźniej dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie codziennie na podstawie potwierdzenia WZ. Na koniec każdego tygodnia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 7. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 8. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). 9. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym dla danej części zamówienia. Składający ofertę powinien wypełnić wszystkie pozycje załącznika dla danej części zamówienia. 10. Ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2/część 1 do 7 do specyfikacji może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi pozycjami planowanego zestawienia kosztów, pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umownej wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby żywionych dzieci na cały okres realizacji zamówienia), ilości produktów wskazane w załączniku nr 2/część 1 do 7 do niniejszej specyfikacji są orientacyjne, przybliżone i mogą się zmienić w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mięso i wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Krawczyk, prowadzący działalność gospodarczą pn. Zakład Przetwórstwa Mięsnego Ubojnia, ul Gaj 8, 32-600 Oświęcim - Poręba Wielka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12150,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13794,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13794,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16098,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warzywa i owoce świeże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o. o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14364,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17327,75

  • Oferta z najniższą ceną: 17327,75 / Oferta z najwyższą ceną: 23316,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Gaj, prowadzący działalność gospodarczą pn. Firma Handlowo-Usługowa MEGA, ul. Legionów Polskich 21A, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21326,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19161,86

  • Oferta z najniższą ceną: 19161,86 / Oferta z najwyższą ceną: 22145,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Produkty mleczarskie, jaja, ryby i tłuszcze pochodzenia roślinnego i zwierzęcego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o. o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27401,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29134,80

  • Oferta z najniższą ceną: 29134,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32488,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Warzywa i owoce mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Gaj, prowadzący działalność gospodarczą pn. Firma Handlowo-Usługowa MEGA, ul. Legionów Polskich 21A, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1783,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2473,57

  • Oferta z najniższą ceną: 2473,57 / Oferta z najwyższą ceną: 3671,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Mięso drobiowe i podroby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Sp. j. J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7433,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7954,22

  • Oferta z najniższą ceną: 7954,22 / Oferta z najwyższą ceną: 9557,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółdzielnia SCH Piekarnia Chełmek, ul. Krakowska 26, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7638,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6890,48

  • Oferta z najniższą ceną: 6890,48 / Oferta z najwyższą ceną: 10140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.