Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Mysłakowice: Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Mysłakowice
Numer ogłoszenia: 110915 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice , ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Mysłakowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Przedmiotem zamówienia są następujące części budowy oświetlenia drogowego: 4.1 Część 1- Budowa oświetlenia drogowego na Osiedlu Tęcza w Mysłakowicach - etap I, ułożenie kabla 232 m, 7 szt. słupów oświetleniowych, 4.2 Część 2- Budowa oświetlenia drogowego ulicy Łąkowej -etap II, ułożenie kabla 142 m, 3 szt słupów oświetleniowych, 4.3 Część III -Budowa oświetlenia drogowego w Dąbrowicy- etap I: ułożenie kabla 318 m, 9 szt. słupów oświetleniowych 4.4 Część IV- budowa oświetlenia drogowego w Bobrowie - etap II: ułożenie kabla 644 m i postawienie 10 szt słupów oświetleniowych Roboty obejmują między innymi:- wykopy i zasypywanie rowów, wykopy pod fundamenty prefabrykowane, układanie uziomów w rowach kablowych, układanie rur osłonowych, układanie kabli, montaż i ustawianie słupów, montaż opraw oświetleniowych, montaż bednarki stalowej ocynkowanej i szafek oświetlenia drogowego, badania i pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium na: Część I zamówienia 900 zł, Część II zamówienia 500 zł, Część III zamówienia 1500 zł. Część IV zamówienia 1500 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wymaga się wykazania wykonawstwa co najmniej 2 robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji -
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uwzględniając art. 104 ustawy Prawo budowlane,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mysłakowicach, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Mysłakowicach, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego na Osiedlu Tęcza w Mysłakowicach - etap I,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy ulożenia kabla 232 m i montaż 7 szt. słupów oświetleniowych Roboty obejmują między innymi:- wykopy i zasypywanie rowów, wykopy pod fundamenty prefabrykowane, układanie uziomów w rowach kablowych, układanie rur osłonowych, układanie kabli, montaż i ustawianie słupów, montaż opraw oświetleniowych, montaż bednarki stalowej ocynkowanej i szafek oświetlenia drogowego, badania i pomiary.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oswietlenia drogowego ulicy Łąkowej - etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy ułożenia kabla 142 m i postawienia 3 szt słupów oświetleniowych,Roboty obejmują między innymi:- wykopy i zasypywanie rowów, wykopy pod fundamenty prefabrykowane, układanie uziomów w rowach kablowych, układanie rur osłonowych, układanie kabli, montaż i ustawianie słupów, montaż opraw oświetleniowych, montaż bednarki stalowej ocynkowanej i szafek oświetlenia drogowego, badania i pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w Dąbrowicy- etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje ulożenie 318 m kabla i postawienie 9 szt. słupów oświetleniowych. Roboty obejmują między innymi:- wykopy i zasypywanie rowów, wykopy pod fundamenty prefabrykowane, układanie uziomów w rowach kablowych, układanie rur osłonowych, układanie kabli, montaż i ustawianie słupów, montaż opraw oświetleniowych, montaż bednarki stalowej ocynkowanej i szafek oświetlenia drogowego, badania i pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w Bobrowie - etapII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje ulożenie 644 m kabla i postawienie 10 szt. słupów oświetleniowych. Roboty obejmują między innymi:- wykopy i zasypywanie rowów, wykopy pod fundamenty prefabrykowane, układanie uziomów w rowach kablowych, układanie rur osłonowych, układanie kabli, montaż i ustawianie słupów, montaż opraw oświetleniowych, montaż bednarki stalowej ocynkowanej i szafek oświetlenia drogowego, badania i pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 188 Klukowo-Krajenka w zakresie budowy ścieżki rowerowej .
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Zaprojektowanie wraz z budową parkingu oraz zatoki autobusowej przy ul. Strzałowej w Toruniu
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.