To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110929 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Kraków: Roboty remontowe w Domach Studenckich 3 i 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531543-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
181500000, ul.
al. Mickiewicza
21,
31120
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 624 413, faks
126 624 410, e-mail
dzp@ar.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): https://urk.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w Domach Studenckich 3 i 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie - 2 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP-291-2223/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowe w Domu Studenckim nr 3 i Domu Studenckim nr 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podanym niżej podziałem na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Część I: Roboty remontowe w Domu Studenckim 3, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 48c w Krakowie. Zakres części I zamówienia obejmuje: 1) Demontaż balustrad stalowych na klatkach schodowych, dostawa i montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej, roboty malarskie na klatkach schodowych, remont pokoi biurowych administracji, wymiana kominów wentylacyjnych na dachu budynku. 2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Część II: Roboty remontowe w Domu Studenckim 4, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 48b w Krakowie. Zakres części II zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Demontaż balustrad stalowych na klatkach schodowych, dostawa i montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej, roboty malarskie na klatkach schodowych, remont pokoi biurowych administracji, wymiana kominów wentylacyjnych na dachu budynku. 2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót - załącznik nr 6. Część I: Załącznik nr 6.1.1 - roboty remontowo-budowlane. Załącznik nr 6.1.2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych Część II: Załącznik nr 6.2.1; - roboty remontowo-budowlane. Załącznik nr 6.2.2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7. c) Rysunki techniczne - załącznik nr 8.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45410000-4
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
45421000-4,
45310000-3,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II: Roboty remontowe w Domu Studenckim 4, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 48b w Krakowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie Części II - "Prace remontowe w Domu Studenckim 4, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 48b", na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ na realizację tej części nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT319751.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 319751.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- dostawa 8 szt. przełączników dostępowych (switchy) dla WEAIiIB - DE-dzp.272-703/24
- Dostawa ciśnieniowego mineralizatora mikrofalowego dla WFiIS - DE-dzp.272-715/24
- Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego wraz z aranżacją wnętrza habitatu w Centrum Technologii Kosmicznych Krakowie - DE-dzp.272-639/24
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów przenośnych - 2szt dla WGGiOŚ - DE-dzp.272-724/24
- Zorganizowanie oraz przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społecznych - postępowanie nr 3
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.