eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa kolumny destylacyjnej o działaniu ciągłym z oprogramowaniem sterującym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Poznań: dostawa kolumny destylacyjnej o działaniu ciągłym z oprogramowaniem sterującym
Numer ogłoszenia: 11092 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kolumny destylacyjnej o działaniu ciągłym z oprogramowaniem sterującym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumny destylacyjnej pracującej w systemie ciągłym lub okresowym z pełnym sterowaniem i kontrolą przebiegu procesu odbywającym się z poziomu oprogramowania zgodnego z systemem Windows. Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.12.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.20.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1 posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 spełnia wymogi określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 udzieli min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie 3 udzieli gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zwrotu zaliczki 4 złoży oświadczenie iż przedmiot dostawy odpowiada normom CE Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 7.4. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2 ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3 AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 GWARANCJA UBEZPIECZENIOWA LUB BANKOWA ZWROTU ZALICZKI ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) Oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy, dostarczy Zamawiającemu dokument gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej wystawionej na Wykonawcę, dotyczący zwrotu wpłaconej przez Zamawiającego zaliczki w wysokości 50 % wartości brutto ceny złożonej oferty na dostawę ekstraktora ciecz-ciało stałe w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy 5 ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM ZAŁĄCZNIK NR 5 (sporządza Wykonawca) Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE, 6 OPIS MIN. PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I PARAMETRÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 6 wpisuje parametry sprzętu, który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta 7 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) Wykonawca musi udzielić min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie, oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 7 8 WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA ZAŁĄCZNIK NR 8 (załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu . 9 ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 9 (załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Wykonawca parafuje każda stronę umowy i załącza do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 3,24 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej Sektorowy program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1 rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.4 Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo - rozwojową a gospodarką

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.