eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaDostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110942 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Legnica: Dostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50491 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 85754 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów: Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27, Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29, Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27. WW. podmioty zawarły w dniu 09-02-2017 r porozumienie dotyczące przeprowadzenia niniejszego postępowania przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26. Osobą do kontaktów jest Pani Joanna Milczarz- wskazana przez Zamawiającego w rozdziale VIII siwz (adres poczty elektronicznej: arleg@arleg.eu. W związku z powyższym w niniejszej Sekcji ogłoszenia nie zostały wskazane inne osoby i adresy do kontaktów.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, NIP: 899-251-47-80, Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27, NIP: 611-010-69-61, Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29, NIP: 894-231-61-44, Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu(52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, NIP: 898-214-16-56, Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27; NIP: 885-000-30-29, Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. z siedzibą w Legnicy (59-220)przy ul. Macieja Rataja 26, NIP:691-020-24-65

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Wskazany powyżej nr ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 85754 - 2017 jest ostatnią dokonaną zmianą.

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 39002934600000, ul. ul. Rataja 26, 59220 Legnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968, e-mail arleg@arleg.eu
Adres strony internetowej (URL): www.arleg.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Agencja Rozwoju Regionalnego Arleg S.A. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na rzecz swoją oraz Partnerów, za wykonanie której zapłaty wynagrodzenia dokonają: Zamawiający i każdy z Partnerów Projektu w równych częściach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie Systemu CRM mającego służyć do obsługi uczestników Projektu "Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników" realizowanego przez sześciu Partnerów projektu, o których mowa w Rozdziale I siwz, który będzie posiadał co najmniej nw. główne funkcje: 1) Elektroniczne wspomaganie pracy specjalistów ds. doradztwa w świadczeniu usług doradczych dla przedsiębiorców dla 6 Partnerów Projektu przy minimum 12 jednocześnie pracujących użytkowników (w tym jeden Lider i każdy z Partnerów) ; 2) Realizacja funkcji wirtualnego doradcy - dostęp do aplikacji dla kandydatów i uczestników projektu z poziomu portalu WWW; 3) Ewidencja przedsiębiorców z sektora MMŚP i ich pracowników - uczestników Projektu; 4) Realizacja funkcjonalności CRM w stosunku do uczestników Projektu; 5) Przechowywanie danych osobowych i dokumentów związanych z uczestnikami Projektu; 6) Generowanie raportów zbiorczych; 7) Analiza środków wydawanych na każdego uczestnika Projektu wraz z podziałem terytorialnym; 8) Możliwość wysyłki maili do uczestników Projektu. Szczegółowy zakres zamówienia i wymagania Zamawiającego opisane zostały w załączniku nr 3A i Załączniku nr 3B do siwz, stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić dostosowany do potrzeb Zamawiającego i jego Partnerów w sposób przewidziany w niniejszej siwz sprawnie działający System, który oparty będzie na sprawdzonym oprogramowaniu komputerowym istniejącym przed dniem składania ofert (tj. przed dniem 24-05-2017 r. , umożliwiający prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym wspomaganie pracy Zamawiającego i Partnerów. Ogólny opis projektu znajduje się także na stronie Zamawiającego: http://arleg.eu/partnerstwo-na-rzecz-rozwoju/ . 1.2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia opisane zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony i uruchomiony System minimalnie 24- miesięcznej gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 48600000-4, 72212000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT121544.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , , Pl. Tadeusza Kościuszki 9 , 41-902, Bytom, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158547.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.