eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Lublin: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 110974 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego zgodnie z przewidywanym programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie ratownictwa medycznego i uczestnictwo w egzaminach organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy WPR SP ZOZ w Lublinie w zakresie: - wykonania usługi prowadzenia wykładów i ćwiczeń dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych,mdyspozytorów medycznych i innych w ramach kursów organizowanych zgodnie z programem i harmonogramem szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleniowy w 2014 r o przewidywanej ilości 690 godzin ( 1 godz. dydaktyczna to 45 min.) zajęć.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia: w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku określonych Wykonawca przedłoży nw dokumenty: 1) oświadczenie o ukończeniu przez Wykonawcę wyższych studiów medycznych z uzyskanym tytułem lekarza medycyny (dot. cz. 1-2), oświadczenie o ukończeniu przez Wykonawcę wyższych studiów magisterskich na kierunku psychologia (dot. cz. 3), oświadczenie o uzyskaniu dyplomu pielęgniarki lub ratownika medycznego (dot. cz. 4-5), 2) oświadczenie o wymaganej specjalizacji lub zaświadczenie, że specjalizuje się w dziedzinie medycyny ratunkowej (dot. cz. 1-2), 3) oświadczenie o wymaganej specjalizacji lub kursie kwalifikacyjnym (dla pielęgniarki systemu) - (dot. cz. 4-5), 4) oświadczenie Wykonawcy o posiadanym stażu pracy uwzględniające wymaganą liczbę lat pracy: - w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych - (dot. cz. 1-2) i (4-5) lub doświadczenia w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym - (dot. cz. 1-2) i (4-5), - w zawodzie psychologa (dot. cz.3) na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2. Formularz cenowy - wycena wykładów i ćwiczeń 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 4. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym stażu pracy 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu plus referencje lub zaświadczenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie z odpowiednim uwzględnieniem przepisów prawa wprowadzających zmianę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8, pok. 222.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS, postępowania urazowego, postępowania w wypadkach i katastrofach w ramach kursów organizowanych dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek i innych - 100 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS, postępowania urazowego, postępowania w wypadkach i katastrofach w ramach kursów organizowanych dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek i innych - 100 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie postępowania w sytuacjach stresowych u poszkodowanego i ratownika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie postępowania w sytuacjach stresowych u poszkodowanego i ratownika ujętych w programach kursów doskonalących dla ratowników, dyspozytorów medycznych i kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz treści dotyczących profilaktyki uzależnień, sytuacji stresowych i zachowań wymagających pomocy psychologa - 130 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS, postępowania urazowego, postępowania w wypadkach i katastrofach w ramach kursów organizowanych dla ratowników medycznych, pielęgniarek, i innych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie BLS, ALS, postępowania urazowego, postępowania w wypadkach i katastrofach w ramach kursów organizowanych dla ratowników medycznych, pielęgniarek, i innych - 180 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.